Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
15355 1

Front Office Manager

  • Hạn nộp: 31/05/2022
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận Sơn Trà - Đà Nẵng
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Ngành nghề
Tiền sảnh
Cập nhật
25/05/2022 08:38

Mô tả công việc

• Oversee the entire Front Office operation to maintain high standards.

• Evaluate levels of guest satisfaction and monitor trends, with a focus on continuous improvement.

• Ensure regular and VIP Guests are recognized and that the Front Office department operates with a sales attitude and promotes the hotel brand's loyalty scheme.

• Maximize room occupancy at best rates and use up-selling techniques to promote hotel services and facilities.

• Set departmental objectives, work schedules, budgets, policies, and procedures.

• Monitor the appearance, standards, and performance of the Front Office Team Members with an emphasis on training and teamwork.

• Ensure Team Members have current knowledge of hotel products, services, pricing and policies, as well as knowledge of the local area, and are continuously trained to learn and understand policies and practices.

• Maintain good communication and working relationships with all hotel departments.

• Monitor staffing levels to meet cover business demands. Conduct monthly communication meetings and produce minutes.

• Manage staff performance issues in compliance with company policies and procedures. Recruit, manage, train and develop the Front Office team.

• Comply with hotel security, fire regulations and all health and safety legislation.

• Act in accordance with policies and procedures when working with front of house equipment and property management systems.

• Assist with other departments if necessary.

Quyền lợi được hưởng

• Attractive salary depending on the experience, skills, client database, and personal characteristics.

• Social and health insurance in accordance with the labor law.

• Service charge.

Yêu cầu công việc

• At least 2-3 years’ experience in Hotel/ Resort of 4 - 5 star properties

• Office computer literacy.

• Good communication in English.

• Leadership, management, interpersonal, guest complaint handling skills.

• Ability to run big department efficiently, knowing how to deal with staffs/ customers professionally.

• Excellent in service mind oriented, excellent time keeping and organizational skills.


Yêu cầu hồ sơ

• Ứng viên quan tâm, vui lòng liên hệ : Phòng Nhân sự khách sạn Paris Deli Đà Nẵng

• Địa chỉ: 236 Võ Nguyên Giáp, Phước Mỹ, Sơn Trà, Đà Nẵng Điện thoại: 0236 389 6666

• Hoặc thông qua email: Tin đã hết hạn

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • 236 Võ Nguyên Giáp, quận Sơn Trà, thành phố Đà Nằng
  • https://parisdelihotel.com
  • Paris Deli Hotel is a 4 star hotel located on Vo Nguyen Giap street, surrounded by beautiful Phuoc My beach, seafood restaurants, convenience shops, etc... Paris Deli Hotel has 4 different type of hotel rooms, in total of 157 rooms.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu