HR & Admin Executive
- Hạn nộp: 29/09/2019
- Mức lương: 8 - 12 triệu
Thông tin cơ bản
1
Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội
Giờ hành chính
Hành chính, nhân sự
Nhân viên
17/11/2023 17:30
Mô tả công việc
A. HUMAN RESOURCES:
1. Recruitment:
• In charge of the entire recruitment process from job advertising, screening, shortlisting, interviewing, reference checking to offering;
• Collaborate with Department Head about the roles within the team to write proper job description and ensure job description clear, updated and effective for recruitment;
• Liaise with recruitment service providers or vocational schools for job postings and be supported of candidate database;
• Develop proper recruitment plan or method to attract talents at optimum cost;
• Host on-boarding process for new comers;
2. Training:
• Set up internal training courses as coordinator;
• Facilitate training activities;
• Manage training database & certificates.
• Update orientation training documents.
3. HR Report:
• Prepare monthly report on recruitment;
• Prepare HR data and reports according to labor law when required;
4. Employee relation:
• Act to promote good relations, ensure good communication and resolve labor conflicts;
• Manage disciplinary matters, grievances etc.
5. Employee engagement:
• Coordinate company events: Seminars, staff birthday party, Best employee of the month, teambuilding activities, health checkup, staff party…
• Organize sharing or orientation sessions to transfer the company vision and culture as well as collecting idea contribution from employees;
• Develop an open, fair, supportive culture by encouraging positive thinking.
• Coordinate with group’s HR to organize group’s activities.
B. ADMIN TASKS:
• Process and maintain personnel files for all staff classifications. Responsible for retention and archiving of all personnel records;
• Administer HR-related documentation, such as offer letters, contracts of employment, employees’ leave record and benefits;
• Ensure the relevant HR database is up to date, accurate and complies with relevant legislation.
• Update and control the annual leaves complying with leave application procedure;
• Assist in renewing business licenses/permits (i.e. food hygiene, parking, wine retail license…);
• Handle tenant inquires, maintain prosperous relationship with tenants and potential clients;
• Other duties as assigned.
Quyền lợi được hưởng
- 12 annual leave per year, Saturday and Sunday off
- Service charge bonus payable on monthly basic
- 100% coverage of social insurances and 24/7 insurance
- Duty meal and parking provided
- Annual health check-up, annual holiday trip with team
- Opportunities for learning and development.
Yêu cầu công việc
• Bachelor's Degree (B.A.) or equivalent; major in Foreign Languages, Business Administration is preferable
• At least 1-year experience in Administrative and Human Resources position
• Multi-tasking with positive attitude
• Proficient in MS word, excel and PowerPoint
• A high level of confidentiality
• Excellent interpersonal and customer-facing skills
• Strong communication skills, both written and verbal in Vietnamese and English
• Active, professional, service-minded, careful, patient & hard working
• The flexibility and willingness to learn
• To enjoy working with people
• The ability to work as part of a team
• The ability to work accurately, with attention to detail.
Yêu cầu hồ sơ
Email: Tin đã hết hạn
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô: 100 - 499
- Press Club Building, 12 Phố Lý Đạo Thành, Hoàn Kiếm, Hà Nội, Vietnam
Press Club (Trung tâm Dịch vụ Báo chí) là doanh nghiệp liên doanh được thành lập từ tháng 10 năm 1997, có trụ sở là một tòa nhà thương mại 7 tầng mang phong cách kiến trúc Pháp cổ tọa lạc tại trung tâm thủ đô Hà Nội. Press Club cung cấp những gian hàng và văn phòng cho thuê hạng A với các khách hàng lớn như Regus, Omega và Starbuck. Đặc biệt, với lịch sử phát triển hơn 20 năm qua, Press Club được ghi nhận là một địa điểm lý tưởng để tổ chức hội thảo, sự kiện và là nơi thưởng thức tinh hoa ẩm thực nước Pháp. Chúng tôi sở hữu một phòng họp thiết kế lịch lãm có sức chứa 200 khách, một nhà hàng sang trọng mang tên La Table du Chef chuyên phục vụ thực đơn của bếp trưởng 2* Michelin, và quán bar La Plume với không gian vừa hiện đại, vừa ấm cúng, mang đến những trải nghiệm thú vị từ các loại cocktail độc đáo nhất. Đội ngũ Press Club gồm hơn 100 nhân viên, những con người năng động, hài hước và có niềm đam mê đặc biệt với ngành dịch vụ, với ẩm thực - đồ uống. Chúng tôi đang tìm kiếm những bạn trẻ tràn đầy nhiệt huyết, có đam mê với ẩm thực cao cấp, để cùng chúng tôi sáng tạo, đổi mới và phát triển Press Club.
Thông tin liên hệ
- Ms. Liên Hương - Phòng Nhân sự