Quản Lý Trực Đêm/ Night Manager
- Hạn nộp: 31/07/2019
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Thành Phố Nha Trang - Khánh Hòa, Thị Xã Cam Ranh - Khánh Hòa, Huyện Cam Lâm - Khánh Hòa
Làm theo ca
Tiền sảnh
N/A
01/08/2019 08:41
Mô tả công việc
As the Night Manager you will be leading the team in a constructive and efficient manner in order to create and maintain the highest level of service consistent with Wyndham Grand Standards. This position reports to the Front Office Manager.
You will be managing the activities at the Front Desk during the overnight shift, directing staff and ensuring communications and follow-up with day shift on any problems, guest requests or special requirements. You will be frequently touring the resort and monitoring the activities of all other departments to assure that standards are being met, staff is being supported and guest needs are being met. Further to this you will be resolving customer complaints from all areas of the hotel, handling all guest interactions with the highest level of hospitality and professionalism, accommodating special requests whenever possible; reviewing late arrivals, next day early arrivals and departures to plan for the next day’s activities. and coordinating arrivals, departures and billing requirements. You will assist the Front Office Manager to block rooms for arrivals and ensure any discrepancies are resolved. You will be assuring that all financial and credit procedures are followed and take action in all matters related to the safety, security, satisfaction and well being of hotel guests and employees without requiring special direction. You will be checking guests in and out in an efficient and friendly manner, assuring that guest requests are considered where possible. You will be utilizing a variety of computer systems to run daily reports, run night audit reports, and select and block rooms for arriving guests.
Quyền lợi được hưởng
• Competitive salary / Mức lương cạnh tranh
• Manager city ledger (after Resort opens) / Chính sách công nợ cho cấp quản lý (Sau khi khu nghỉ mát mở cửa hoạt động)
• Service charge (after Resort opens) / Phí phục vụ (Sau khi khu nghỉ mát mở cửa hoạt động)
• Duty meals / Bữa ăn trong ca
• Transportation return Nha Trang to Cam Ranh / Xe đưa đón CBVN từ Nha Trang – Cam Ranh và ngược lại
• Accommodation provided in KN Paradise for non-local employees / Nơi ở cho quản lý nội trú là người ngoại tỉnh trong khu nghỉ mát KN Paradise(số lượng có hạn)
• Discounted accommodation in 9,200 Hotels and Resorts worldwide / Được giảm giá lưu trú trong 9,200 khách sạn và khu nghỉ mát của tập đoàn trên toàn thế giới.
• Social insurance, health insurance and unemployment insurance / Bảo hiểm xã hội, Bảo hiểm y tế và Bảo hiểm thất nghiệp.
• Annual bonus (paid before Tet Holiday) / Thưởng hàng năm ( Được trả trước lễ Tết)
• Work related travel expenses paid by the company / Chi phí liên quan đến công việc, công tác sẽ được công ty chi trả.
• Annual salary review / Xem xét đánh giá và tăng lương hàng năm
• Discounted accommodation at property and at all F&B outlets / Được giảm giá lưu trú tại khu nghỉ mát và dịch vụ ăn uống tại tất cả các outlet của nhà hàng.
• Employee rewards program for excellence in service to guest and to colleagues / Khen thưởng nhân viên xuất sắc trong phục vụ khách hàng và quan hệ đồng nghiệp.
Yêu cầu công việc
• High school diploma or GED; 3 years experience in the same/ similar position in a large scale Hotel/ Resort./ Chứng chỉ tốt nghiệp THPT hoặc chứng nhận học nghề; tối thiểu 3 năm king nghiệm ở vị trí tương đương tại các khách sạn hoặc khu nghỉ mát có quy mô lớn.
OR HOẶC
• 2-year degree from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration or related major; minimum 2 year experience in the same/ similar position in a large scale Hotel/ Resort. / Tốt nghiệp chứng nhận 2 năm chuyên nghành Quản trị khách sạn nhà hàng, Quản trị kinh doanh hoặc chuyên ngành liên quan; tối thiểu 2 năm kinh nghiệm ở vị trí tương đương tại các khách sạn hoặc khu nghỉ mát có quy mô lớn.
• Excellent communication skills in English and Vietnamese; additional language is beneficial/ Kỹ năng giao tiếp tiếng Anh và tiếng Việt xuất sắc; có thêm ngoại ngữa là một lợi thế
• Problem Resolution and Service Recovery Skills/ Kỹ năng gải quyết vấn đề và khôi phục dịch vụ
• Excellent IT- Skills; OPERA experience is beneficial/ Kỹ năng IT xuất sắc; có kinh nghiệm về hệ thống OPERA là một lợi thế.
• Excellent Presentation and "Count- on- me!" personality/ Kỹ năng trình bày xuất sắc và tính cách cá nhân “ Count-on-me!”
• Guest- Service- and Process focus/ Tập trung vào quy trình và dịch vụ khách hàng.
Yêu cầu hồ sơ
Email: info @ wyndhamgrandcamranh.com
Wyndham Grand KN Paradise Cam Ranh c / - KN Cam Ranh Co. Ltd., Long Beach, Cam Ranh Peninsula, Cam Nghia Ward, Khanh Hoa Province, 650000, Vietnam
Khách sạn Wyndham Grand KN Paradise Cam Ranh, Bãi Dài, P. Cam Ranh, Tp. Cam Nghĩa, Khánh Hòa, Viet Nam.
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- KN Cam Ranh Co. Ltd, Long Beach, Cam Ranh Peninsula, Cam Nghia Ward, Khanh Hoa Province, 650000, Vietnam
- https://www.wyndhamhotels.com/wyndham-rewards
WYNDHAM GRAND KN PARADISE CAM RANH
Thông tin liên hệ
- Nhân sự