Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
23038 1

Quản lý tiếp thị và truyền thông/ Marcom Manager

  • Hạn nộp: 31/01/2020
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Thành Phố Nha Trang - Khánh Hòa, Thị Xã Cam Ranh - Khánh Hòa, Huyện Cam Lâm - Khánh Hòa
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Cập nhật
27/03/2020 09:27

Mô tả công việc

- Manage the Marketing Communications department and ensure that the key message used to promote the hotel is aligned with that of brand from a regional perspective. Establish the KPIs for the department such as number of news clips and their media values.

- Develop and implement public relations and Marketing Communications program for the hotel based on its marketing goals, target markets, and target consumers and the understanding of the comp set.

- Develop, cultivate and maintain media relations, plans press conferences and other press activities. Acts as hotel’s liaison with media to promote good publicity and manages any crisis

- Develop and organize promotional activities, coordinate with departments concerned; invite VIPs and media to promotional activities; prepare and issue press releases.

- Distribute corporate press releases to appropriate local trade and consumer media.

- Establish a program for sending promotional news to trade publications on a regular basis releases covering special events, promotions, etc.

- Provide information to other departments on activities within and outside the hotel which may be useful when dealing with guests.

- Monitor and respond to clients and media complaints, requests, and inquiries and coordinates handling with departments concerned. Manages the content on Social Media channels (if applicable) and responds in a timely and positive manner. Alert other related departments or superior in case anything serious which requests immediate actions.

- Maintain clipping files pertaining to the hotel(s) based on daily perusal of the media and provide same to General Manager, other departments, other hotels, corporate public relations, as appropriate. Monitor the KPIs and have a regular report to the GM as well as WHG Regional Brand Marketing department.

- Liaise with related departments such as Sales and Human Resource on matters affecting corporate image.

- Develop and maintain hotel brochures, gifts and giveaways.

- Build profile within local market place through attendance at various events and local market place.

- Co-ordinate hotel photography when required.

- Monitor awareness of competitor activities and use information when developing strategies.

- Plan and coordinate sponsorship activities.

- Work with superior on manpower planning and management needs.

Quyền lợi được hưởng

• Competitive salary/ Mức lương cạnh tranh

• Service charge (after Resort opens)/ Phí phục vụ (Sau khi khu nghỉ mát mở cửa hoạt động)

• Duty meals/ Bữa ăn trong ca

• Transportation return Nha Trang to Cam Ranh/ Xe đưa đón CBVN từ Nha Trang – Cam Ranh

• Accommodation provided in KN Paradise for non-local employees/ Nơi ở cho quản lý nội trú là người ngoại tỉnh trong khu nghỉ mát KN Paradise

• Discounted accommodation in 9,200 Hotels and Resorts worldwide/ Được giảm giá lưu trú trong 9,200 khách sạn và khu nghỉ mát của tập đoàn trên toàn thế giới.

• Social insurance, health insurance and unemployment insurance/ Bảo hiểm xã hội, Bảo hiểm y tế và bảo hiểm thất nghiệp.

• Annual bonus (paid before Tet Holiday) / Thưởng hàng năm ( Được trả trước lễ Tết)

• Annual salary review/ Xem xét tăng lương hàng năm

• Discounted accommodation at property and at all F&B outlets/ Được giảm giá lưu trú tại khu nghỉ mát và dịch vụ ăn uống tại tất cả các outlet của nhà hàng.

• Employee rewards program for excellence in service to guest and to colleagues/ Khen thưởng nhân viên xuất sắc trong phục vụ khách hàng cũng như đối với đồng nghiệp.

Yêu cầu công việc

• High school diploma or GED; 1 years experience in the same/ similar position in a large scale Hotel/ Resort.

OR HOẶC

• 2-year degree from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration or related major; 1 years experience in the same/ similar position in a large scale Hotel/ Resort.

• Excellent communication and writing skills in English and Vietnamese; additional language is beneficial

• Excellent IT- Skills; OPERA experience is beneficial/

• Excellent Presentation and "Count- on- me!" personality/

Yêu cầu hồ sơ

CONTACT INFORMATION/ THÔNG TIN LIÊN HỆ

Email: Tin đã hết hạn

Wyndham Grand KN Paradise Cam Ranh Hotel / - KN Cam Ranh Co. Ltd., Long Beach, Cam Ranh Peninsula, Cam Nghia Ward, Khanh Hoa Province, 650000, Vietnam

Khách sạn Wyndham Grand KN Paradise Cam Ranh, Bãi Dài, TP. Cam Ranh, P. Cam Nghĩa, Khánh Hòa, Viet Nam.

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu