Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
23038 1

Night Manager

  • Hạn nộp: 15/10/2019
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Thị Xã Cam Ranh - Khánh Hòa
Giờ làm việc
Ca đêm
Loại hình
Resort/ Khu Du lịch
Ngành nghề
Tiền sảnh
Cập nhật
30/09/2019 14:35

Mô tả công việc

- Conduct inspections of front of house and back of house during shift, including Front Office, Housekeeping, Lobby, Food and Beverage Outlets, Public Areas, Car Parking.

- Ensure working of all Front Office Policies and Procedures.

- Fully in charge of the night shifts tasks including: meet and greet VIPs, handle all complaints, efficient check in and check out process, post room charges, monitor early morning wake up procedures, maintain correct guest registration cards, provide information on memberships, conduct credit card checks, maintain own cash float, correct banking and update guest history, prepare contingency reports and e.g.

- Ensure effective shift hand-over.

- Be knowledgeable of Front Office systems and know back up procedures and system recovery procedures.

- Effective management of incoming and outgoing calls.

- Communicate problems, resolved or unresolved to your Supervisor at shift change over and document in log book

- Complete knowledge of all room types, hotel matrix, and facilities.

- Review arrival lists and anticipate needs.

- Ensure staffs adhere to Standards and Procedures for cash handling.

- Staff Supervision of Night staff: Contractors; Porters, Cleaners, Room Service and work with Human Resources to ensure their performance is effectively managed.

- Oversee the Night Audit Function:

- Develop, update and train standards and procedures.

- Produce Revenue Reports.

- Perform file backup maintenance.

- Review all audits and reconciliation of daily sales transactions of front office and all outlets, balancing all cash registers and reporting discrepancies to Line Managers.

- Week end and Month end reports completed in line with policy.

- Advise Line Managers of recurring errors.

- Work with Superior and Human Resources on manpower planning and management needs.

- Work with Superior and Director of Finance in the preparation and management of the Department’s budget.

Quyền lợi được hưởng

• Competitive salary/ Mức lương cạnh tranh

• Service charge (after Resort opens)/ Phí phục vụ (Sau khi khu nghỉ mát mở cửa hoạt động)

• Duty meals/ Bữa ăn trong ca

• Transportation return Nha Trang to Cam Ranh/ Xe đưa đón CBVN từ Nha Trang – Cam Ranh

• Accommodation provided in KN Paradise for non-local employees/ Nơi ở cho quản lý nội trú là người ngoại tỉnh trong khu nghỉ mát KN Paradise

• Discounted accommodation in 9,200 Hotels and Resorts worldwide/ Được giảm giá lưu trú trong 9,200 khách sạn và khu nghỉ mát của tập đoàn trên toàn thế giới.

• Social insurance, health insurance and unemployment insurance/ Bảo hiểm xã hội, Bảo hiểm y tế và bảo hiểm thất nghiệp.

• Annual bonus (paid before Tet Holiday) / Thưởng hàng năm ( Được trả trước lễ Tết)

• Work related travel expenses paid by the company/ Chi phí liên quan đến công việc, công tác sẽ được công ty chi trả.

• Annual salary review/ Xem xét tăng lương hàng năm

• Discounted accommodation at property and at all F&B outlets/ Được giảm giá lưu trú tại khu nghỉ mát và dịch vụ ăn uống tại tất cả các outlet của nhà hàng.

• Employee rewards program for excellence in service to guest and to colleagues/ Khen thưởng nhân viên xuất sắc trong phục vụ khách hàng cũng như đối với đồng nghiệp.

Yêu cầu công việc

• High school diploma or GED; 2 years experience in the same/ similar position in a large scale Hotel/ Resort.

OR

• 2-year degree from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration or related major; minimum 1 year experience in the same/ similar position in a large scale Hotel/ Resort

•Excellent communication skills in English and Vietnamese; additional language is beneficial

•Problem Resolution and Service Recovery Skills

•Excellent IT- Skills; OPERA experience is beneficial

•Excellent Presentation and "Count- on- me!" personality

• Guest- Service- and Process focus

Yêu cầu hồ sơ

CONTACT INFORMATION/ THÔNG TIN LIÊN HỆ

Email: info @ wyndhamgrandcamranh.com

Wyndham Grand KN Paradise Cam Ranh Hotel / - KN Cam Ranh Co. Ltd., Long Beach, Cam Ranh Peninsula, Cam Nghia Ward, Khanh Hoa Province, 650000, Vietnam

Khách sạn Wyndham Grand KN Paradise Cam Ranh, Bãi Dài, TP. Cam Ranh, P. Cam Nghĩa, Khánh Hòa, Viet Nam.

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu