Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
10558 1

Technician

  • Hạn nộp: 30/10/2019
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Thành Phố Vũng Tàu - Bà Rịa - Vũng Tàu
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Kỹ thuật
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
23/11/2020 10:53

Mô tả công việc

Job Summary – (Role Summary)
Tóm tắt công việ
c

• Keep all equipment in good repair with a minimum of downtime by providing day-to-day maintenance of the hotel. And to Complete maintenance work orders from all departments on a timely basis by following hotels standard operating procedures.
• Continually work towards and support the improvement of engineering service to guests, other departments and fellow staffs.

Essential Duties and Responsibilities – (Key Activities of the role)
Yêu cầu và trách nhiệm công viêc:


• Observing hotel rules and regulations.
Chấp hành nội quy và quy định của Khách Sạn
• Endeavouring to show goodwill and good responsibility over working and creating good atmosphere with fellow workers.
Luôn luôn thể hiện sự thiện chí cũng như trách nhiệm tốt hơn trong công việc và tạo bầu không khí tốt với đồng nghiệp
• Directly reporting and discussing to Shift leader/ Supervisors regarding any problems to electronic equipment / AV and sound system/ IT system serving for functions or of guestrooms.
Chịu trách nhiệm báo cáo trực tiếp với Trưởng ca/ giám sát thảo luận về mọi vấn đề liên quan đến thiết bị điện/ hệ thống âm thanh sánh sáng phục vụ cho tiệc hoặc trong phòng khách.
• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
Thực hiện các nhiệm vụ được giao đúng giờ
• Maintain the hotel in your qualified trade to the desired standard
Duy trì chất lượng thương mại của khách sạn đạt tiêu chuẩn như mong muốn
• General building minor maintenance repairs
Xây dựng kế hoạch bảo trì bảo dưỡng nhỏ
• Complete work orders as requested by the Chief Engineer to meet customer requirements
Hoàn thành các công việc Kỹ sư trưởng giao để đáp ứng nhu cầu của khách hàng
• Implement and action the preventative maintenance program.
Thực hiện các chương trình bảo trì bảo dưỡng
• Demonstrate flexibility in changing the work schedule in light of guest priorities
Thể hiện sự linh hoạt trong việc thay đổi lịch làm việc theo ưu tiên của khách hàng
• Ensure plant rooms are checked and cleaned and are in operating order.
Đảm bảo phòng máy luôn được sạch sẽ, kiểm tra và vận hành đúng yêu cầu
• Carry pager, walkie talkies and respond to requests from departments regarding minor maintenance issues throughout the day.
Mang theo giấy, bộ đàm và trả lời các yêu cầu của các phòng ban liên quan đến các sửa chữa trong ngày
• Conduct lighting checks to ensure all globes are in working order:
o Respond and attend to guest repair requests.
o Welcome and acknowledge all guests according to company standards, anticipate and address guests.
o Understand and operate advanced electrical, plumbing, refrigeration, and boiler systems.
o Communicate with different types of people to comprehend what they want and to provide them with information and assistance
o Check for new maintenance requests from the PMS (Property Management System) and update remarks once the task is completed.
o Update the maintenance work order form / Job card and file them.
o Ability to interpret readings from meters & gauges and other measuring units.
o Ability to prioritize and organize work assignments.
o Ability to work under pressure situations and exercise good judgements.
o Ability to focus attention on details, speed and accuracy.
o Ability to maintain confidentiality of hotel guests and pertinent hotel information.
o Ability to ensure security of guest room access and hotel property.
o Ability to read and understand test equipment, measuring devices, and safety manuals.
o Preform maintenance activities in the guest room like plunging toilets, unclogging drains, repairing all types of hardware, electrical equipment including lamps, air conditioners / HVAC and AC ducts.
o Perform maintenance activities in hotel public areas like plunging toilets, unclogging drains, repairing all types of hardware, plumbing and electrical equipment and cosmetic items.
o Program TV's and perform general housekeeping and engineering-related inventory duties.
o Test, troubleshoot and perform basic repair on all types of equipment.
o To clean, lubricate, protect, and otherwise maintain all tools and equipment in the hotel.
o To operate as an independent mechanic by analyzing problems, identifying courses of action, and implementing solutions with available resources and to a high degree of quality
o To be available for any emergencies and act in an engineering capacity to protect guests and associates, and preserve the building and its systems during the emergency
o To monitor fire Alarm / Life Safety System systems as necessary, to be fully informed of the system operation and to handle emergencies involving the systems.
o Read and understand blueprints, schematic drawings, and technical parts breakdown.
o Carry out specific oral and written instructions.
o Maintain maintenance inventory and requisition parts and supplies as needed.
o Ensure uniform and personal appearance are clean and professional, maintain confidentiality of proprietary information, and protect company assets.
o Maintains the hotel facility and related equipment in a safe and efficient manner.
o Performs other duties as assigned by Engineering Supervisor or Chief Engineer.
o Train and instruct other members of the staff through sharing of knowledge and skills.
Kiểm tra nhanh để đảm bảo tất cả các khu vực đều trong tình trạng hoạt động bao gồm:
• Order and monitor fuels, lubricants and repair parts
Yêu cầu vật tư, nhiên liệu và nguyên liệu thay thế
• Investigate reported faults for kitchen equipment.
Kiểm tra báo cáo các lỗi của thiết bị nhà bếp
• Carry out any minor repairs to guest rooms or public areas.
Các sửa chữa nhỏ cho phòng khách và khu vực công cộng
• Liaise directly with departments regarding the completion of work orders and prioritize in order of guest satisfaction
Giữ liên lạc với các phòng ban để hoàn thành công việc và ưu tiên thứ tự công việc để làm hài lòng khách hàng
• Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.
Chịu trách nhiệm trong việc giữ gìn an toàn tài sản và cứu hộ, Tham gia mọi hoạt động của khách sạn liên quan đến an toàn cháy nổ
• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
Thực hiện các nhiệm vụ ban quản lý giao và hoàn thành đúng thời gian


Quyền lợi được hưởng

Lương Thưởng Hấp dẫn

Đầy đủ quyền lợi theo luật lao động Việt Nam

Yêu cầu công việc

Required Skills – Kỹ năng yêu cầu
• Advanced knowledge of building management/engineering with positive attitude,
• Good communication skills and Committed to delivering a high level of customer service
Qualifications –Bằng cấp

• Intermediate degree in Electrical preferred or equivalent

Experience – Kinh nghiệm

• Minimum of 2 years maintenance experience in engineering hotel department.
• Minimum 1 years of work experience in Cold Storage, Chilled Water plant, FAHU (Fresh Air Handling Unit), FCU (Fan Coil Unit) and AHU (Air Handling Unit), with minimum 2-3 years experience, hotel industry person will be preferred.




Yêu cầu hồ sơ

*Hồ sơ gồm: Đơn xin việc, Sơ yếu lý lịch, CMND, 2 ảnh 3x4. hộ khẩu hoặc KT3, giấy khai sinh bản sao, Các bằng cấp có liên quan.
- Bản CV ứng viên ghi rõ quá trình làm việc trước đó.
Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 500 - 999
  • 159-163 Thùy Vân, phường Thắng Tam, Tp. Vũng Tàu, Bà Rịa - Vũng Tàu, Việt Nam
  • Tập đoàn đa ngành sở hữu bởi tư nhân, với các lĩnh vực đầu tư chủ yếu là khách sạn, văn phòng, căn hộ cho thuê, trung tâm thương mại, nhà hàng và tiệc, kinh doanh thương mại,… Tập đoàn đa ngành sở hữu bởi tư nhân, với các lĩnh vực đầu tư chủ yếu là khách sạn, văn phòng, căn hộ cho thuê, trung tâm thương mại, nhà hàng và tiệc, kinh doanh thương mại,… Ngoài ra còn có Nhà hàng hải sản Lasirena The Imperial Garden Lounge, The IMPERIAL Business Centre Cung cấp dịch vụ văn phòng tiêu chuẩn 5* với mô hình Dịch vụ trọn gói tại Tòa nhà Petro Việt Nam, 1-5 Lê Duẩn, Q1.TP.HCM.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu