Quản lý dịch vụ khách hàng - Chief Concierge
- Hạn nộp: 29/01/2020
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Huyện Cam Lâm - Khánh Hòa
Làm theo ca
Resort/ Khu Du lịch
Quản lý, điều hành
N/A
21/01/2020 09:26
Mô tả công việc
• Manage and direct Concierge, Bell and Driver.
• Provide information pertaining to all hotel services, local places of interests, restaurants, doctors, sightseeing tours and any other information likely to be of the interest to guests.
• Be prepared to recommend first and foremost the hotel’s own restaurant outlets before any other, and familiar with the operating time.
• Ensure the lobby is always kept in an orderly fashion and that ashtrays are kept clean
• Coordinates the paging of guests in the lobby.
• Responsible for the maintenance of the hotel information directory which is accurate.
• Prepares efficient work schedule for Bell Services according to occupancy, forecasts and group movements.
• Ensures that Bell staff are neat, clean and punctual at all times and that they perform the task assigned to them promptly and efficiently
• Handle problems associated with guests.
• Assist guests with all inquiries, both hotel and non-hotel related
• Conduct effective shift briefings to ensure hotel activities and operational requirements are briefed
• Maintain detailed knowledge of the activities of the day and alert to any potential problems
• Update events, new dining/drinking venues in the city which to be entered in soft copy to share with the team.
• Taking in charge of guest transportation arrangement.
• Works with Superior on manpower planning and management needs
• Be responsible in keeping our property safe and secure, and know Fire Life safety procedure.
• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
• Other tasks shall be assigned by management team
Quyền lợi được hưởng
- Benefit according labor law and company regulations / Chế độ và quyền lợi theo luật lao động hiện hành và qui định, quy chế công ty.
- Discuss detail when Interviewing / Trao đổi chi tiết khi tham gia phỏng vấn.
Yêu cầu công việc
• Responsible for providing accurate information concerning hotel facilities, venues and functions and handling guest inquiries, and overssing Bell and Driver operations. Supervises the guest issues relating to concierge, bell and dirvers.
• Lead the coordination of any guests’ needs, special requests, and inquiries to ensure superior service and value for our guests.
• Department Budget
• Matters pertaining to Bell Services operations.
Yêu cầu hồ sơ
Contact Us:
Email: Tin đã hết hạn
Phone: 0258 3 989 495 / 0905328216 Ms. Xuan
Address: The Anam, Long Beach, Northern Peninsula Cam Ranh, Cam Hai Đong ward, Cam Lam town, Khanh Hoa province.
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- Lô D3, KDL Bán Đảo Cam Ranh, Cam Hải Đông, Cam Lâm, Khánh Hòa
THE ANAM RESORT CAM RANH - Công ty TNHH MTV Biển Đông Bãi Dài là một trong các doanh nghiệp thuộc Tập đoàn The Anam. Hiện nay, The Anam Group đang điều hành và quản lý một số doanh nghiệp trong lĩnh vực dịch vụ hàng không, du lịch, khách sạn tại các nước Châu Âu và tại Việt Nam. THE ANAM RESORT CAM RANH được biết đến là một trong những khu nghỉ dưỡng đạt tiêu chuẩn 5 sao được yêu thích tại Việt Nam và thế giới, với lối kiến trúc Đông Dương đặc trưng và dịch vụ nghỉ dưỡng đẳng cấp. Công ty định hướng xây dựng và phát triển đội ngũ nhân sự tài năng, nhiệt huyết để cùng đồng hành và phát triển của The Anam.
Thông tin liên hệ
- Phòng Nhân sự