Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
7793 1

PURCHASING MANAGER

  • Hạn nộp: 30/11/2019
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Thành Phố Hội An - Quảng Nam
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Ngành nghề
Tài chính, kế toán
Cập nhật
15/08/2023 10:22

Mô tả công việc

I. Job overview:

This position is responsible for the coordination and management of the overall operations of the Purchasing Department to ensure that the hotel has adequate supplies to perform their duties in an efficient manner. Purchasing Manager is also to assist the Accounting Departments on the monitoring, reporting and controlling of cost, inventory including audit and control, financial analysis and reporting, budgeting and forecasting.

Purchasing Manager have both function, works for A Dong Villas under Owner direction and Silk Sense Resort. All issues related to Silk Sense, immediately report to Chief ACC and GM on regular meeting on siging PO & PR.

II. Duties and Responsibilities:

1. Operation

- Implement sound purchasing policies, systems and procedures in accordance with Company standards

- Monitor vendors for quality, service and price through standard purchasing specifications

- Obtain competitive quotations for hotel requirements and ensure that the best product is sourced and purchased

- Receive market list from the Executive Chef on a daily basis and arrange for delivery of those items daily

- A minimum of three independent genuine quotations must be obtained

- Ensure that all order receiving dates are updated by the buyers according to the suppliers promised delivery dates

- Ensure & verifies that quotations are regularly updated and supplier’s new current price lists are maintained

- Approve all addition requests for new storeroom items, checking correct item description, unit, packing, category and establishes Min/Max estimated stock levels

- Verify the 'pending orders' report on a daily basis, and all pending orders are checked and verified regularly

- Be responsible for physical control of all store items until issued, fully documented under strict control procedures (key control, timing schedule, authorized issue requests)

- Be responsible for maintaining logical storeroom inventory levels operationally needed

- Keep all records in a way that they can be checked at any time for information or audit purposes

- Maintain all documents, files and listings up-to-date and performs duties in the most efficient manner

- Work with GM or Chief ACC in the preparation and management of the Department’s budget

- Establish contracts to ensure reduced pricing for all operating areas of the hotel

- Analyze and identify financial opportunities including cost controls, productivity levels, and revenue generation

- Develop and implement purchasing and contract management instructions, policies, and procedures

- Forecast price and market trends to identify changes of balance in buyer-supplier power

- Attend all meeting assigned by the Management

- Related Report according to the company and General Manager requirement

- Take a part on MOD duties monthly schedule

- Other tasks assign by the Management

Quyền lợi được hưởng

Will be discussed during interview

Yêu cầu công việc

Knowledge and Experience

- Diploma education

- Minimum 3 years of purchasing experience with at least 1 year at a supervisory level

- Excellent reading, writing and oral proficiency in English language

- Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint

Competencies

- Good communication skills

- Service oriented with an eye for details

- Ability to work effectively and contribute in a team

- Self-motivated and energetic

- Well-presented and professionally groomed at all times

Yêu cầu hồ sơ

Ứng tuyển trực tuyến trên Hoteljob.vn hoặc liên hệ: 0919.490.330
Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Toàn Quốc
  • SANTA jobs đã chính thức gia nhập thị trường săn đầu người - headhunter đầy triển vọng tại Việt nam. Trong bối cảnh sự phát triển của các tập đoàn lớn, các công ty liên doanh và nước ngoài tại Việt nam nên nhu cầu tuyển dụng ngày càng nhiều đặc biệt ở các vị trí quản lý cấp cao nhiều năm kinh nghiệm, vì vậy các dịch vụ tuyển dụng cũng ngày càng gia tăng để đáp ứng các nhu cầu của khách hàng. SANTA jobs – một thành viên của Santa Việt nam đã được thành lập với mong muốn phát triển thành một trong những công ty Headhunter hàng đầu của Việt nam. Các dịch vụ chính của SANTA jobs là: Tuyển dụng nhân sự cao cấp, Tư vấn nhân sự, Tư vấn chính sách và hoạch định lương, thưởng. SANTA jobs tập trung vào các khách hàng là các công ty Nhật Bản, Hàn Quốc, các công ty tập đoàn vốn đầu tư nước ngoài, liên doanh.

Thông tin liên hệ

  • Mr Tuấn

Mã QR giới thiệu