Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
11410 1

Driver

  • Hạn nộp: 29/02/2020
  • Mức lương: 5 - 8 triệu

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận 1 - TP HCM
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Lái xe
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
21/01/2020 18:31

Mô tả công việc

Job Purpose:

Mục tiêu công việc:

Responsible for operating the company’s motor vehicles, to assure safe transportation of passengers to and from various destinations with high service standards.

Chịu trách nhiệm vận hành các phương tiện vận tải của công ty, đảm bảo vận chuyển an toàn cho hành khách đến và đi từ các địa điểm khác nhau với tiêu chuẩn dịch vụ cao.

Key Accountabilities:

Trách nhiệm chính:

1. Maintain clean and safe driving records; with valid driving license.

Duy trì hồ sơ lái xe rõ ràng và an toàn, bằng lái xe còn hiệu lực.

2. Maintenance of the vehicles by coordinating the schedule for major / periodic vehicle maintenance, to minimize service interruptions and performing minor maintenance tasks on the vehicles when necessary.

Bảo dưỡng xe cộ thông qua việc phối hơp lịch trình bảo dưỡng đại tu / bảo dưỡng định kỳ để giảm thiểu việc gián đoạn dịch vụ và thực hiên các nhiệm vụ bảo dưỡng nhỏ cho xe cộ khi cần thiết.

3. Transport guests to/from the assigned destinations. Assist passengers along the journeys with high service standards.

Vận chuyển khách đi / đến những địa điểm theo chỉ định. Phục vụ hành khách trên suốt chuyến đi với tiêu chuẩn chất lượng cao.

4. Report accidents / injuries / unsafe work conditions to manager and prepare accident/incident reports when necessary.

Báo cáo các tai nạn / chấn thương / điều kiện làm việc không an toàn cho quản lý và chuẩn bị các báo cáo về tai nạn / sự cố khi cần thiết.

5. Keep well in touch with GR Department for any assistance necessary.

Giữ liên lạc tốt với Bộ phận Dịch vụ Khách hàng để được hỗ trợ khi cần thiết.

6. Perform job related duties as assigned by Superior.

Thực hiện các nhiệm vụ liên quan đến công việc theo sự phân công của người phụ trách.

Quyền lợi được hưởng

Standard Work Hours: In shift

Giờ làm việc: Theo ca

Annual Leave: 14 days per year; 1 day will be increased for every three consecutive years’ service to a max. of 25 days per year.

Ngày phép năm: 14 ngày / năm; sẽ được tăng lên 01 ngày sau mỗi 3 năm làm việc liên tiếp. Tối đa là 25 ngày / năm.

Medical Coverage for the Employee and immediate dependents.

Bảo hiểm y tế cho nhân viên và người phụ thuộc.

Bonuses and Allowance 

Thưởng và phụ cấp.

Yêu cầu công việc

Required Skills and Knowledge:

Các Kỹ năng và Kiến thức yêu cầu:

• Strong driving safety background

Nền tảng lái xe an toàn.

• Good knowledge and expertise in car maintenance.

Có kiến thức và chuyên môn trong việc bảo trì xe.

• Familiarised with international guest service including common destinations and hospitality skills.

Quen với việc phục vụ khách quốc tế bao gồm thông thạo các điểm đến và kỹ năng phục vụ khách hàng.

• Good communication in Vietnamese and English.

Giao tiếp tốt bằng tiếng Việt và tiếng Anh.

Licence:

Bằng cấp:

• Driving Licence Class D.

Bằng lái xe hạng D.

Experience:

Kinh nghiệm:

• Minimum 5 years’ driving experience.

Tối thiểu 5 năm kinh nghiệm lái xe.

• Experience in an international hospitality operation.

Kinh nghiệm trong ngành dịch vụ khách sạn quốc tế.

• Driving experience for a foreigner is a plus.

Kinh nghiệm lái xe cho người nước ngoài là một lợi thế.

Yêu cầu hồ sơ

Ứng viên vui lòng nộp hồ sơ (Resume) theo địa chỉ liên hệ sau:

Ms. Phan Hoang Tuong Vy - Human Resources Department

Email: Tin đã hết hạn

Phone: 84-28-38222098 – Ext: 207 

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 100 - 499
  • 5B Tôn Đức Thắng, P. Bến Nghé, Q.1, Hồ Chí Minh, Việt Nam
  • https://thelandmarkvietnam.com
  • As Ho Chi Minh City’s first international serviced apartment and office complex, The Landmark has been setting the standards of service and management since 1994. Managed by Peninsula Properties, a subsidiary of the award-winning The Peninsula Hotel Group, The Landmark offers a unique combination of luxurious living and spectacular river and city views. Situated in the heart of the thriving business district, it is minutes away from the popular shopping and dining areas. The 16-storey complex is located on a prime waterfront site and was the first of its kind in the city. Designed to meet an increasing demand for international standard services in Vietnam. Offering 65 elegantly furnished and fully equipped serviced apartments, our units range from studio, one-bedroom, two-bedroom, and one three-bedroom apartment on the 14th floor. Many of them have a private balcony, offering stunning views over the Saigon River or the city. The Landmark Health Club is located on the 15th and 16th floors and offers a fully-equipped gym, rooftop swimming pool, fitness studio, and squash court. Our changing rooms include lockers, showers, and a sauna. The Landmark Health Club is known for its intimate and exclusive atmosphere for residents and outside members. One of the strengths of The Landmark is our proud and dedicated staff, who have had been trained according to The Peninsula Properties standards. This, coupled with each individual’s experience, makes our staff an outstanding team.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu