Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
25005 1

Guest Experience Manager- Guest Relation Manager

  • Hạn nộp: 31/07/2020
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Thành Phố Qui Nhơn - Bình Định
Giờ làm việc
Khác
Cập nhật
23/07/2020 18:06

Mô tả công việc

• Provide upscale guest service experiences for clients throughout their stay

• Ensure clients are properly greeted upon their arrival

• Monitor daily bookings and ensure assigned rooms are prepared prior to check-in

• Coordinate luggage collection and storage

• Oversee check-in and check-out procedures, including reservations and financial transactions

• Promptly address guests’ requests, like in-room dining

• Actively listen to and resolve complaints

• Ensure special guests, like disabled people, elderly, children and VIPs, receive personalized services

• Coordinate and manage communication between guests and staff and follow up to ensure we resolve customer concerns

• Inform clients of our hotel services, including breakfast and dining options

• Promote all hotel amenities, conveniences and programs offered

• Manage guest relations team (including Receptionists and Concierges) to ensure we comply with all standards and operating procedures

• Appraise team’s performance and produce regular reports

• Liaise with Housekeeping to provide an overall comfortable guest experience

• Examine daily duties, assign tasks and check on progress

• Analyze customer feedback from hotel guestbook and online reviews and suggest ways to improve ratings

• Recommend local tourist spots, including places to dine, shop and sight-see

• Establish friendly relationships with regular hotel clients

Quyền lợi được hưởng

Discuss during the interview 

Yêu cầu công việc

• Diploma or Degree of Hotel Profession.

Bằng cấp chuyên ngành khách sạn.

• Significant experience in a customer-service position.

Kinh nghiệm làm việc chính tại vị trí về dịch vụ khách hàng.

• Experience in team management.

Kinh nghiệm về quản lý bộ phận.

• Fluent in writing and communication in English.

Kỹ năng viết và giao tiếp bằng tiếng Anh thành thạo.

• Leadership and well organized.

Kỹ năng quản lý và tổ chức tốt.

• Extremely guest oriented and service minded.

Kỹ năng chăm sóc khách hàng.

• Experience in team management.

Kinh nghiệm quản lý .

• IT skills: good in Microsoft office.

Kỹ năng IT: sử dụng Microsoft Office tốt.(Access, Excel, Power Point, Word, Micros, Opéra)

Yêu cầu hồ sơ

Does this sound like you? Apply now and help make Pullman Hotels & Resorts an exciting and innovative place to be. Please send CV to email: Tin đã hết hạn
Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • 28 Đường Nguyễn Huệ, Thành phố Qui Nhơn, Binh Dinh Province, Vietnam
  • Pullman Quy Nhon is scheduled to open on Quarter 2 - 2020, Pullman Quy Nhon is an up-scale urban resort located in Quy Nhon City in the Binh Dinh Province with stunning views onto the white-sand beaches in front of Quy Nhon and a very central location convenient for business and leisure with many attractions and city facilities available in not to far distance. With 356 well-appointed spacious guest rooms and serviced apartments, plus an array of facilities, an All Day Dining Restaurant on the 41nd floor with an attached Sky Terrace, a Mad Cow Wine & Grill and Sky Bar Deck on the 42nd floor with the best views in the city and province, bars for entertainment and business. Also a luxury spa and extensive conference and banqueting facilities, the hotel provides the perfect business or leisure getaway on Vietnam's stunning coast.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu