Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
23038 1

Guest Service Supervisor/ Giám sát Tiền sảnh

  • Hạn nộp: 30/04/2023
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Thành Phố Nha Trang - Khánh Hòa, Thị Xã Cam Ranh - Khánh Hòa, Huyện Cam Lâm - Khánh Hòa
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Khác
Cập nhật
10/03/2023 13:53

Mô tả công việc

- Greet and welcome both hotel and Residence guests upon arrival.

- Register guests into the computer, verifying reservation, address, and credit information.

- Promote the Wyndham Rewards Program and provide recognition and benefits to all present members.

- Accept payment for guests’ accounts both at the time of registration and at checkout. Maintain a house bank and make a deposit and accurate report of receipts daily.

- Cash checks and exchange currency for guests.

- Supervise the guest service agents, ensuring the correct sequence of events for proper registration and checkout of guests.

- Assign specific tasks to front desk agents relative to credit, missing addresses, registration bucket maintenance, registration cards, posting charges, and overall cleanliness and organization of the front desk.

- Provide ongoing training and support to front desk agents.

- Issue key to and control entrance of safety deposit boxes.

- Post miscellaneous charges as requested.

- Maintain all front desk related equipment and a par stock of supplies.

Quyền lợi được hưởng

• Competitive salary

• Service charge

• Duty meals

• Transportation return Nha Trang to Cam Ranh

• Accommodation provided in KN Paradise for non-local employees

• Discounted accommodation in 9,200 Hotels and Resorts worldwide

• Social insurance, health insurance and unemployment insurance

• Annual bonus (paid before Tet Holiday)

Yêu cầu công việc

- Good communication skills.

- Good Interpersonal Skills.

- Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System.

- Fluent in English.

- Second foreign language is preferred.

- High School or Vocational Certification in Hotel Management, Business Administration, English or related field.

- 1 year experience in guest / customer service, or an equivalent combination of education and experience.

Yêu cầu hồ sơ

CONTACT INFORMATION/ THÔNG TIN LIÊN HỆ

Email: Tin đã hết hạn

Phone number : 0258 3999 288 – Ext. 8434 – HR Department.

Wyndham Grand KN Paradise Cam Ranh Hotel / - KN Cam Ranh Co. Ltd., Long Beach, Cam Ranh Peninsula, Cam Nghia Ward, Khanh Hoa Province, 650000, Vietnam

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu