Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
24865 1

Bar Supervisor | Giám sát quầy bar

  • Hạn nộp: 30/04/2024
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Thị Xã Sông Cầu - Phú Yên
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Ẩm thực
Cập nhật
10/04/2024 13:55

Mô tả công việc

• Maintain complete knowledge of F&B offer and comply with all departmental policies/service procedures/standards.

• Maintain complete knowledge and strictly abide by state liquor regulations, particularly those prohibiting service to minors, intoxicated persons and drunk driving.

• Be familiar with all hotel services/features and local attractions/activities to respond to guest inquiries accurately.

• Inspect all aspects of the outlet environment ensuring compliance with standards of cleanliness and order and direct respective personnel to rectify deficiencies immediately.

• Inspect quality and amounts of garnishes, ensuring agreement to departmental standards.

• Anticipate guest's needs, respond promptly and acknowledge all guests, however busy and whatever time of day.

• Resolve guest complaints, ensuring guest satisfaction.

• Ensure that transfer slips and spill sheets are filled out and distributed in accordance with departmental standards.

• Ensure that each liquor bottle ordered is backed up by an exchange of an empty bottle of same liquor.

• Responsibility for the creation of cocktail menus and Update menu changes on the Point of sale (POS) terminal.

• Development and implementation of new international trends to set exceedingly expected standards within the industry

• Implement and ensure the Company Health, Hygiene & Safety Policy is met at all times.

• Monitor and maintain cleanliness, sanitation and organization of assigned work areas.

• Coordinate music tapes and entertainment, ensuring correct volume and appropriateness to clientèle.

• Establish par levels for supplies, liquor, beer, wine and equipment. Complete requisitions to replenish shortages or additional items needed for the anticipated business.

• Responsibility for all beverage purchases, inventories and stock levels within the operation.

• Regularly check storage areas for proper supplies, organization and cleanliness.

• Review sales and beverage costs for previous day; resolve discrepancies with Accounting. Track actual against budget.

• Conduct pre-shift meeting with staff and review all information pertinent to the day's business.

• Inspect grooming and attire of staff; rectify any deficiencies.

• Inspect, plan and ensure that all materials and equipment are in complete readiness for service; rectify deficiencies with respective personnel.

• Prepare weekly work schedules in accordance with staffing guidelines and labor forecasts. Adjust schedules throughout the week to meet the business demands.

• Ensure that staff report to work as scheduled. Document any late or absent employees

Quyền lợi được hưởng

- Lương thỏa thuận, phù hợp với kinh nghiệm và năng lực cá nhân;

- Nhà ở trang bị đầy đủ tiện nghi, phòng tắm bên trong. Điện nước miễn phí (cho nhân viên ở xa)

- Hàng tháng được thưởng doanh thu, phí phục vụ;

- 02 ngày nghỉ hàng tuần, 12 ngày phép/năm

- Bữa ăn trong ca làm việc;

- Cấp đồng phục, khám sức khỏe định kỳ hàng năm;

- 100% lương trong thời gian thử việc

- Phụ cấp xăng xe, trang điểm

- Bảo hiểm tai nạn trong thời gian thử việc, bảo hiểm xã hội theo quy định nhà nước

- Được làm việc trong môi trường năng động, chuyên nghiệp; Được đào tạo nghiệp vụ, ngoại ngữ, tham gia các khóa huấn luyện nội bộ, Tham gia hoạt động nhân viên hàng tháng, tham quan nghỉ dưỡng hàng năm;

Yêu cầu công việc

• Có bằng cấp nghiệp vụ khách sạn.

Vocational diploma or certificate in Hospitality.

• Nhiều năm kinh nghiệm ở vị trí chăm sóc khách hàng.

Significant experience in field of Customer Service.

• Kỹ năng lãnh đạo và tổ chức tốt.

Good leadership and organizing skills.

• Tiếng Anh: khả năng giao tiếp tốt.

English: good communication skills.

Yêu cầu hồ sơ

- Nộp hồ sơ online qua Hoteljob.vn hoặc gửi hồ sơ trực tiếp 
Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Phú Yên, Việt Nam
  • http://www.zannierhotels.com/en/
  • Zannier Hotels Bãi San Hô is a luxury resort located in Phu Yen province of Vietnam, in the heart of a preserved 98-hectare natural site facing an impressive one kilometer long white sand beach. Its name in Vietnamese translates into “bay of corals”, in reference to its untouched coastline and beautiful coral reefs. Surrounded by spectacular hills, lush vegetation and authentic paddy fields, the resort lies far away from the mainstream tourist paths and yet just a 40 minute drive away from Quy Nhon. It features 73 spacious villas (46 with private pools), 3 restaurants and 3 bars, a beautiful spa and wellbeing area, a business center and an activity center offering a wide variety of beach and water activities as well as other outings. Zannier Hotels - Sublimate the moment, glorify the place Zannier Hotels aims to be a contemporary demonstration of excellence, innovation, integrity & simplicity. A burgeoning hospitality company recognized among its peers, that shares the dream and desire for capturing unique and authentic memories. An international group with hotels in France, Belgium, Namibia, Cambodia and soon Vietnam. Email: recruitment@baisanho.com Hotline: 0258 383 0000 (ext. HR)

Thông tin liên hệ

  • Phòng Nhân sự

Mã QR giới thiệu