HRM
- Hạn nộp: 30/11/2020
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Quận Ba Đình - Hà Nội
Giờ hành chính
Hành chính, nhân sự
30/10/2020 10:27
Mô tả công việc
I. JOB SUMMARY
Responsible for setting up and implementing a strategy to manage sales and marketing departments to achieve hotel sales goals and maintain our hotel status in the marketplace. Strategies include areas such as market mix, pricing, direct sales, advertising and public relations, budgeting and market forecasting. Participates in the management committee of the property.
II. KEY RESPONSIBILITIES
1. Achieve sales goal of hotel
- Review the results of competitive hotel product analysis, demand survey, and marketing mix analysis, and link them to commodity prices, group customer sales limits, and channel allocation strategies
- Establish strategic sales plans (monthly, yearly, including budget)
- Actively support major sales presentations, customer meetings and road shows
- Supervises advertising, promotional materials, and promotional activities to meet standards
2. Provide executives with strategic insights on hotel and brand marketing issues
- Host or attend daily, weekly meetings to ensure that sales / marketing matters are shared within hotel management
3. Human Resources
- Supervise departments so that they do not violate the hotel's brand identity, hotel image, or company's standards
- Improvement of the competence of the members through manpower management such as evaluation and fostering of the members in the department
Quyền lợi được hưởng
Yêu cầu công việc
1. Skills & Knowledge
- Outstanding communication skills (Negotiation/Presentation/Speech/Listening)
- Strong understanding of hotel and hotel products (Room, F & B, etc.)
- Strong understanding of Market situation / Knowledge of industry trend
- Strong understanding of Media, Advertising Communications, Internet Business (B2B, B2C)
- Strong Business Administration (especially Marketing) Knowledge, Contract and Legal Knowledge
- Outstanding Foreign Language ability (ENG)
Yêu cầu hồ sơ
- Minimum 5 years of experience - Marketing of similar global hotel chains
- At least 5 years of department manager experience - requires both budgeting and workforce management experience
- At least 10 years of experience working in the hospitality industry
- Experience in developing sales promotion strategy, establishing / operating plans related to brand positioning
- Experience in building relationships with key stakeholders
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô: 500 - 999
- 79 Dịch Vọng Haauk, Cầu Giấy, Hà Nội
Công ty TNHH TCG Land được thành lập vào ngày 02/11/2017 trên cơ sở tái cấu trúc của Công ty cổ phần Thành Công E&C và 8 công ty khác hoạt động về lĩnh vực đầu tư BĐS và xây dựng của Tập đoàn Thành Công. TCG Land là công ty quản lý ngành của tập đoàn Thành Công, hiện đang quản lý các công ty thành viên trong các lĩnh vực: Đầu tư BĐS, Thương mại dịch vụ, Dịch vụ BĐS và sản xuất, Xây dựng - kỹ thuật công trình, KD công nghiệp nhẹ và các ngành KD khác… TCG Land hiện là chủ đầu tư của nhiều công trình BĐS nổi bật tại các thành phố Hà Nội, Ninh Bình, Quảng Nam, Quảng Ninh, Hồ Chí Minh… cùng nhiều dự án khác sẽ được triển khai trong tương lai. Với khát khao kiến tạo nên những công trình trường tồn cùng thời gian, mang lại những trải nghiệm đẳng cấp thật sự cho khách hàng, TCG Land luôn hướng tới những tiêu chuẩn cao nhất trong lĩnh vực xây dựng – bất động sản Giá trị - cốt lõi Đáng tin cậy/ Trustworthy Nói đi đôi với làm/ Actionable Đẳng cấp/ Elite Môi trường làm việc Ở TCG Land, chúng tôi xây dựng một môi trường làm việc chuyên nghiệp, với mong muốn trở thành ngôi nhà thứ hai của mọi thành viên trong công ty. Mỗi TCG Lander luôn mang trong mình sứ mệnh là một Đại sứ thương hiệu, Đại sứ văn hóa cho doanh nghiệp và góp phần lan tỏa những giá trị tích cực đó ra cộng đồng và xã hội.
Thông tin liên hệ
- Đoàn Thị Hương - HRM