Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
11898 1

Account Payable Clerk

  • Hạn nộp: 28/02/2021
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận 1 - TP HCM
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Ngành nghề
Tài chính, kế toán
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
25/05/2021 12:42

Mô tả công việc

1. Maintain complete knowledge of and comply with all hotel/departmental policies and procedures.

2. Maintain complete knowledge of property accounting system and manual procedures.

3. Use equipment only as intended.

4. Responsible for maintaining accurate files on all authorized Purchase Orders, paid and unpaid invoices according to accounting procedures.

5. Match all invoices and delivery dockets received to approved Purchase Order and review accuracy of charges with the Assistant Director of Finance. Reconcile differences with Purchasing Director and/or vendor and inform the Director of Finance and/or the Assistant Director of Finance regarding those invoices which are beyond the acceptable terms of payment for his follow-up.

6. Review the matching of food and beverage invoices to the Daily Receiving Report.

7. Prepare authorized invoices for payment to vendors according to accounting procedures.

8. Follow-up with the vendor concerned on goods received without invoices.

9. Create new vendor accounts in the system with the approval of the Assistant Director of Finance and Director of Finance.

10. Verify ledger codes, batch invoices and post invoices following system procedures and accounting policies.

11. Reconcile total of invoices posted with the cost control report before month-end closing.

12. Review all vendor statements and reconcile any disputes.

13. Print checks and attach to matched documentation for the Assistant Director of Finance.

14. Receive manual check requests and verify accuracy of information and authorized approvals; input into vendor master as paid after cutting the check.

15. Maintain accurate record of all issued checks.

16. Ensure security of all unused checks.

17. Collate check copies, attach to respective invoices and file in appropriate vendor file.

18. Place signed checks in envelopes after authorized release is given from the Director of Finance and mail to vendors.

19. Ensure that cancelled invoices and void checks are executed in accordance with Accounting policies, after confirming with the Director of Finance.

20. Assist the Assistant Director of Finance with the month-end closing as specified.

21. Trace all contracts and process payments according to contracted due dates.

22. Monitor travel authorization and expense vouchers.

23. Be familiar with all hotel services and facilities to respond to guest inquiries accurately. Promote positive guest relations.

24. Coordinates with the relevant departments on accruals to be made for goods and services received but not invoice.

25. Successfully complete the Training/Certification process for this position.

Quyền lợi được hưởng

- Dynamic, professional & open minded working environment.

- Joining training courses according standard of Melia Hotels International.

- Good salary, benefits and bonus.

- Supporting shift meals at staff canteen

Yêu cầu công việc

- 1-2 years of relevant experiences.

 - Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.

 - Good Communication and writing skills. 

 - Proficient in the use of Microsoft Office

Yêu cầu hồ sơ

- Letter

- Resume

- Health certificate within of six months

- Curriculum vitae in Vietnamese certified by local People’s Committee

- ID card

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • 129 -131 Tôn Thất Đạm, Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
  • https://www.melia.com/en/hotels/vietnam/ho-chi-minh-city/innside-saigon-central/index.htm
  • Melia Saigon là chuỗi khách sạn và căn hộ cho thuê bao gồm Innside Saigon Central Hotel, Amena Residences & Suites và Lavender Boutique Hotel, được quản lý bởi tập đoàn quản lý khách sạn quốc tế Melia (MHI). Đây là tập đoàn quản lý khách sạn hàng đầu của Tây Ban Nha và là một trong những tập đoàn quản lý khách sạn lớn nhất trên thế giới, sở hữu bảy thương hiệu nổi tiếng và có hơn 370 khách sạn ở 43 quốc gia. Chúng tôi hướng đến việc nâng cao dịch vụ theo tiêu chuẩn quốc tế và phát triển thương hiệu trên thị trường cũng như tạo mội trường làm việc chuyên nghiệp cho nhân viên. Chúng tôi luôn mong đón nhận nhân tài và mang đến nhiều cơ hội việc làm cho tất cả các bạn đang tìm kiếm việc làm trong lĩnh việc nhà hàng –khách sạn. Human Resources Department E. ahrm@meliasaigon.com.vn T: 028 2222 1111 W: www.melia.com.vn

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu