Chuyên viên Nhân Sự - Phụ trách Tiền lương & Phúc lợi
- Hạn nộp: 31/05/2021
- Mức lương: 12 - 20 triệu
Thông tin cơ bản
1
Quận 2 - TP HCM
Giờ hành chính
Hành chính, nhân sự
Nhân viên
18/05/2021 09:27
Mô tả công việc
Địa điểm làm việc:
230 Nguyễn Văn Hưởng, P. Thảo Điền, Thành phố Thủ Đức, Thành phố Hồ Chí Minh.
Job Description:
In charge of employees’ compensation and benefit:• Complete monthly payroll for associates of assigned properties accurately and timely;
• Make monthly reconciliation report on total compensations to clarify the difference.
• Execute monthly payroll and coordinate with Accounting Dept to ensure timely and accuracy remittance for employees at the end of every month;
• Submit monthly report (manpower/monthly headcount report) to HR Manager or other report related to manpower whenever required.
• Making the report of unemployment, social and health insurance reports and labor reports for assigned properties as Laws required;
• Contact social, health offices and labor authorities on providing labor book, social insurance book and health insurance card for employees as per Labor Laws.
• Following the sickness leave, maternity leave, resignation then prepare the payment on time based on Company policies, procedure and as Labor Laws.
In charge of performance appraisal process:
• Prepare all documents required for performance appraisal process;
• Announcing and instructing the performance appraisal process to Department managers 03 months in advance;
• Following and collecting the results from dept managers then issue the employment contracts/Appointment letters/Final payment;
• Synthesizing and making all necessary documents to implement the decision for salary adjustment, promotion, and yearly bonus;
• Update to the employees database of assigned properties.
In charge of employees’ termination:
• Receiving the finished information of employees’ termination from departments;
• Announcing to the employees and implementing all necessary documents and actions to pay employees’ remaining benefits;
• Prepare decisions and final payments for resigned associates and related documents for them;
• Complete the transferring procedure Social Insurance Book for leaving staffs on time.
Personal Income Tax:
• Register personal ID code for employees as required;
• Co-operate with Accounting Department to complete monthly personal income tax
• declaration for employees and report to Tax Department;
• Compile annual personal income tax finalization for employees and report to Tax Department;
• Contact Tax authorities on new issues of personal income tax and inform to employees promptly.
Quyền lợi được hưởng
- Lương cứng + trợ cấp bữa ăn + trợ cấp gửi xe.
- Thời gian làm việc từ 08:30 - 05:30, thứ 2 đến thứ 6.
- Tiền thưởng phí phục vụ hằng tháng.
- Tiền sinh nhật, thưởng các dịp lễ, tết dành cho nhân viên chính thức.
- Ưu đãi giảm giá 15% trên toàn hệ thống nhà hàng.
Yêu cầu công việc
- Kinh nghiệm liên quan ít nhất 6 tháng.
- Khả năng giao tiếp tiếng Anh
- Cẩn thận, trung thực
Yêu cầu hồ sơ
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô: 100 - 499
- 230 Nguyễn Văn Hưởng, P. Thảo Điền, Quận 2 Tp HCM
- https://www.facebook.com/AHM.Lifestyles/
AHM Lifestyles là một công ty F&B với 20 năm kinh nghiệm trong và ngoài nước, với định hướng mang lại những dự án độc đáo từ các thương hiệu F&B Quốc Tế đến thị trường Việt Nam. Chúng tôi, đang tìm kiếm cho mình một đội ngũ trẻ, tài năng và quan trọng hơn hết là có một niềm đam mê thật sự trong lĩnh vực F&B hiện nay. Tại AHM Lifestyles, chúng tôi xem trọng việc mang lại cho bạn những giá trị văn hoá hiện đại, quyền lợi cá nhân được đề cao và một môi trường làm việc năng động. Tại AHM Lifestyles, chúng tôi muốn tạo ra những dự án làm cho cuộc sống trở nên tích cực hơn, tất cả các khách hàng có thể biết được rõ nguồn gốc nguyên liệu chế biến, từ đó đem lại cho bản thân không chỉ là món ăn có lợi cho sức khoẻ mà còn là một trải nghiệm sống sạch – hiện đại.
Thông tin liên hệ
- P. Nhân sự - Nhân sự