Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
25911 1

Pesonal Assistant to General Manager/ Thư ký Tổng Quản lý

  • Hạn nộp: 30/04/2021
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Thành Phố Đồng Hới - Quảng Bình
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Ngành nghề
Hành chính, nhân sự
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
26/04/2021 14:59

Mô tả công việc

TASKS OVERVIEWING

• Performs a variety of office support and secretarial duties for the executive office

• Edits and proofreads documents to ensure accuracy. May perform duties involving simple mathematical calculations.

• Responsable to monitor and coordinate customer satisfaction survey

TASKS CLARIFYING

• Greets and directs guests, as and when appropriate; resolves routine administrative problems and answers inquiries concerning activities and operations of department/ division; accepts, screens, and routes telephone calls; maintains log of inquiries as required.

• Be the point of contact between the GM and HODs, managers and other employees

• Should be able to boost the communication and relations between GM and all employees

• Interacts with guests and individuals outside the hotel including, but not limited to, current and potential clients, owning company representatives, suppliers, competitors and other members of the local community

• Represents the resort in a positive manner on and off duty

• Maintains the utmost confidentiality and discretion when handling business affairs

• Cooperates, coordinates and communicates with Department Heads as appropriate

• Performs a range of staff and/or operational support activities; may serve as a liaison with other departments on basic administrative and/or operational matters.

• Establishes, maintains, processes, and updates files, records, certificates, and/or other documents.

• Arranges meetings and conferences, schedules interviews and appointments, and performs other duties related to maintaining one or more individual schedules; makes travel and lodging arrangements, either directly or through travel agencies.

• Respects the hotel's policies and procedures in terms of filing, contracting, billing, total guest satisfaction, confidentiality- Ensure that the day-to-day administrative needs of the department are fulfilled.

• Performs a wide variety of typing assignments which are sometimes confidential in nature; operates personal computer to enter data, draft, edit, revise, and print letters, tables, reports, and other materials.

• Sorts, screens, and distributes incoming and outgoing mail; drafts or prepares responses to routine inquiries; prepares photocopies and facsimiles, and operates a variety of office equipment.

• Attends meetings between GM with BOD, Owner, external partners and suppliers, HODs meetings or Excom meetings as requested. Takes minutes and interprets in those meetings should there be a need

• Manages GM's working schedule, arranges internal / external appointments for GM

• Handles reservation as requested by GM

• Handle all contact listings such as Owner contacts, , Hotel contacts and other supplier companies, etc.

• Orders stocks and office supplies for the executive office.

• Prepares and updates HOD Monthly working schedule and roster

• Handle the leave application records of all executive and management such as annual, sick, public holiday and Manager and Executive on Duty compensations.

• Stores and keeps all confidential information CONFIDENTIAL

• To file and maintain the personal files of executives kept in the Executive Office as well as to file respective documents based on the coding system.

• Performs miscellaneous job-related duties as assigned.

Quyền lợi được hưởng

Full benefits & competitive packet for Quang Binh province!

International working environment

Yêu cầu công việc

• Graduating from university and majoring in English

• Having degrees and certificates related to the profession

• Having working experience as the same position

Yêu cầu hồ sơ

CV English
Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Bảo Ninh, Thành Phố Đồng Hới, Tỉnh Quảng Bình, Việt Nam
  • Wyndham Quảng Bình Golf & Beach Resort là một viên ngọc mới của bờ biển miền Trung. Đây là một khu nghỉ mát cao cấp, mang đến cho khách và nhân viên những trải nghiệm tuyệt vời và đặc trưng của Tập đoàn Wyndham Quốc Tế. Khu nghỉ có 153 Villa và phòng khách sạn, dự kiến khai trương đón khách vào tháng 4 năm 2021. Quảng Bình là một địa phương đầy tiềm năng cho ngành du lịch, với những địa danh như Sơn Đòng, Phong Nha Kẻ Bàng, bãi biển Bảo Ninh, Sông Nhật Lệ và rất nhiều những danh lam thắng cảnh khác, hứa hẹn sẽ là một điểm đến lý tưởng nữa trên bản đồ du lịch Việt Nam

Thông tin liên hệ

  • Phòng Nhân Sự - Bộ Phận Tuyển Dụng

Mã QR giới thiệu