Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
26919 1

HOUSEKEEPING MANAGER

  • Hạn nộp: 30/04/2021
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Huyện Phú Quốc - Kiên Giang
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Ngành nghề
Buồng phòng
Cập nhật
02/03/2022 16:11

Mô tả công việc

Oversees and directs all aspects of overall Housekeeping operations which includes guest rooms, public areas, Laundry and other specified back-of-the house areas.

1) Monitors Housekeeping personnel to ensure all guests and internal customers receive prompt and courteous service

2) Oversees laundry operations

3) Schedules routine inspections of all Housekeeping areas with the Director of Housekeeping and other supervisory personnel

4) Inspects guest and public areas on a regular basis to ensure that the furnishings, facilities, and equipment are clean and in good repair

5) Manages spring cleaning schedules

6) Makes recommendations to the Director of Housekeeping or designate regarding the upkeep of furnishings, facilities, and equipment, ensuring they are clean and in good repair

7) Informs other departments of Housekeeping matters that concern them, particularly the Laundry Department, the Engineering Department, the Front Office, and the Food and Beverage department. Maintains open channels of communication with other department heads and the General Manager or the General Manager’s designate

8) Establishes and maintains effective human relations and works with human resources to ensure that team members performance is effectively managed

9) Maintains appropriate standards for dress, hygiene, uniforms, appearance, posture and conduct of Housekeeping personnel

10) Conducts regular department meetings

11) Identifies and ensures highest possible standard of cleanliness, maintenance, guest room supplies and amenities at a realistic costs

12) Supervises outside contractors to ensure contractual compliance

13) Implements and controls Housekeeping procedures that provide for the health and safety of personnel and guests, such as lost and found service, key control, security and emergency procedures and environmental procedures

14) Is prepared to implement assigned tasks during emergencies such as fires, power failures and bomb threats

15) Works with Human Resources on manpower planning and management needs

16) Works with Director of Housekeeping in the preparation and management of the Department’s budget.

17) Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.

18) Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.

Quyền lợi được hưởng

- Working with expat environment;

- Competitive salary package;

- Health Care & Accident Insurance;

- Uniform Laundry by the Company;

- Daily meals, Officer Check, privileges of using Hotel services,...;

- Others attractive benefits,....;

Yêu cầu công việc

Required Skills

• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.

• Good writing skills

• Proficient in the use of Microsoft Office

• Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities

• Strong Leadership skills in managing teams

Qualifications

• Hotel Management or equivalent

Experience

• 4 years housekeeping / laundry experience preferably in a hotel of similar size and complexity and including supervisory experience.

• Type and level of experience required may vary slightly based on size and complexity of operation

Yêu cầu hồ sơ

- CV mô tả quá trình học tập và làm việc

- Sơ yếu lý lịch có xác nhận của điạ phương.

- Giấy khám sức khỏe có hiệu lực trong vòng 06 tháng.

- Giấy CMND (bản sao có công chứng)

- Sổ hộ khẩu (bản sao có công chứng)

- Đơn xin việc, 02 ảnh màu 4x6 chụp trong vòng 06 tháng

- Photo và sao y bản chính các văn bằng liên quan ***

_ Vui lòng ghi rõ vị trí ứng tuyển ngoài bìa hồ sơ

Thông tin liên hệ

• Địa chỉ nộp hồ sơ: Ứng viên có thể nộp hồ sơ theo 1 trong các cách sau:

- Gửi CV và các file mềm văn bằng chứng chỉ đính kèm qua địa chỉ email: hr@santagardenresort .com

- Hoặc nộp hồ sơ trực tiếp trong giờ hành chính hoặc qua đường bưu điện theo địa chỉ: Santa Garden Resort: Số 16 đường Suối Mây, xã Dương Tơ, huyện Phú Quốc, tỉnh Kiên Giang

• Hoặc liên hệ trực tiếp qua điện thoại: 0935.453.035 (Ms. Oanh)

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Số 16 Đường Suối Mây, Tổ 1,Ấp Cửa Lấp, Xã Dương Tơ, Phú Quốc, Kiên Giang
  • Giữa vẻ đẹp thiên nhiên của đảo Phú Quốc, Santa Garden Resort Phú Quốc mang đến sự thư giãn, yên tĩnh và thanh bình. Khu nghỉ dưỡng Santa Garden Resort Phú Quốc sở hữu 55 phòng và Villa được bao quanh bởi thảm thực vật cùng với trải nghiệm ẩm thực phong phú tại địa phương. Khu nghỉ dưỡng là sự kết hợp hài hoà giữa thiên nhiên và biển đảo tại đảo Ngọc. Chỉ 10 phút từ sân bay về thị trấn Dương Đông, Khu Nghỉ dưỡng Santa Garden Resort nằm gần bãi biển tuyệt đẹp với bờ cát mịn trải dài. Với vị trí thuận lợi gần bãi biển xinh đẹp, giao thông tiện lợi và dễ dàng tiếp cận những điểm vui chơi và đặc biệt cũng dễ dàng tham quan du lịch nổi tiếng của Phú Quốc. Santa Garden Resort Phú Quốc tự hào mang đến cho Quý khách một kỳ nghỉ tuyệt vời khó quên bên gia đình và bạn bè.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu