Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
10840 1

Personal Assistant to General Manager/ Trợ lý Tổng quản lý

  • Hạn nộp: 31/10/2021
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Huyện Hoà Vang - Đà Nẵng
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Cập nhật
07/10/2021 07:31

Mô tả công việc

To provide administration and coordination support to the respective department head or manager. To be an effective liaison between the department head or manager and the staff and external parties.
  • Manage the day to day operations of the Executive Office administration.
  • Manage sensitive information coming to and from the EO.
  • Liaise on a daily basis communication between EO and department heads.
  • To maintain an organised filing system for paper work and correspondence.
  • Prepare letters and documents as required.
  • Control & manage the following EO components:
  1. Green Fee Voucher issuance
  2. Access Card issuance and related vouchers
  3. Taxi & EO transportation reports/cards
  4. Collection and assembly of monthly reports
  5. Thu thập và tổng hợp báo cáo tháng
  6. Accounting claim process for Mailchip/phone/Facebook adds
  7. Translation of sensitive documents.
  • Arrange meetings and appointments as required.
  • Control and mange airticket bookings for EO including arrangement of FAM Trip arrangements.
  • To take and distribute accurate meeting minutes.
  • Accompany the department head or manager to meetings and appointments providing support as required.
  • Ensure all office equipment is well maintained and serviced.
  • To comply with all IT protocols relating to use of company equipment.
  • Ensure all working areas are kept in a clean and tidy manner.
  • To prepare accurate reports as required by the department head or manager.
  • To perform other duties as assigned by General Manager

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary
  • Social insurance, health insurance
  • Suncare health insurance program
  • Be provided with bus and meal
  • Friendly working environment
  • Career development opportunity

Yêu cầu công việc

  • Minimum 1 year experience in an administrator/secretary role.
  • Excellent oral and written communication skills.
  • Comprehensive knowledge of Microsoft Word, Excel, Powerpoint and Outlook
  • Previous golf club experience an advantage

Yêu cầu hồ sơ

Kindly send your CV in English via email

Email: recruitment@ banahillsgolf.com

Telephone: 0236 3924 888 (HR Dept)

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Thôn An Sơn, xã Hòa Ninh, huyện Hòa Vang, TP. Đà Nẵng
  • https://www.banahillsgolf.com
  • Từ Sân Bay Quốc Tế Đà Nẵng, du khách chỉ mất 45 phút để đến Bana Hills Golf Club- là sân Golf 18 hố được xếp loại là sân golf tốt nhất Việt Nam với phong cảnh thiên nhiên tuyệt vời, nằm trên các ngọn đồi tuyệt đẹp của Bà Nà, thuộc thành phố Đà Nẵng, Việt Nam. Dưới sự quản lý của tập đoàn nổi tiếng thế giới IMG chuyên về lĩnh vực thể thao với mục đích phát triển Bana Hills Golf Club trở thành sân golf hàng đầu Việt Nam. Hiện nay, Bana Hills Golf Club đang cần tuyển các ứng viên có năng lực cũng như kinh nghiệm để cùng đóng góp vào sự phát triển lâu dài và bền vững của Ba Na Hills Golf Club.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu