Nhân viên dịch vụ Khách hàng- Guest Service Agent (0068)
- Hạn nộp: 25/11/2022
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
3
Quận 1 - TP HCM
Làm theo ca
Tiền sảnh
Nhân viên
24/11/2022 13:26
Mô tả công việc
Phục vụ khách hàng tại tiền sảnh, cung cấp dịch vụ chất lượng hiệu quả, lịch sự và chuyên nghiệp nhất có thể cho khách theo tiêu chuẩn của Khách sạn, tuân thủ các nguyên tắc và quy trình của Khách sạn.
Serving guests at the front desk while providing the highest level of service possible in an efficient, courteous and professional manner by following the Hotel standards of aggressive hospitality and adhering to guidelines and procedures
Quyền lợi được hưởng
2. Phụ cấp ca đêm, ca gãy và ngoài giờ theo quy định. Allowance for night shift, split shift and overtime as prescribed by policy.
3. Điều chỉnh tăng lương hàng năm theo tình hình kinh doanh thực tế. Annual salary increasement based on actual business result.
4. Tham gia Bảo hiểm (BHXH, BHTN, BHYT, BHTN) theo quy định. Social, Unemployment, Health, 24/24 Personal Accident Insurance according to Law.
5. Phúc lợi:
Benefit:
- Hỗ trợ suất ăn, gửi xe, đồng phục và giặt ủi.
Duty meal, parking lot, uniform and laundry service are provided.
- Thưởng vào các dịp Lễ, Tết theo tình hình kinh doanh.
Bonus in the Public holidays and New Year based on company policy from time to time.
- Chương trình khen thưởng nhân viên xuất sắc của tháng, quý & năm.
Employee recognition program for month, quarter & year awards.
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp, có cơ hội thăng tiến.
Professional working environment, opportunity to develop in career path.
- Các phúc lợi khác (sinh nhật, đám cưới, mừng sinh con, nằm viện, …) theo chính sách công ty.
Other allowances (birthday, wedding, baby welcome, hospitalization, ...) based on company policy.
Yêu cầu công việc
- Tốt nghiệp Đại học/ Cao đẳng /Trung cấp chuyên ngành Quản trị Nhà hàng Khách sạn/ BA or Diploma degree major in Hospitality.
- Kỹ năng đọc, viết và giao tiếp tiếng Anh thành thạo/ Good reading, writing and oral proficiency in the English language.
- Kỹ năng giao tiếp tốt/ Excellent interpersonal skills.
Yêu cầu hồ sơ
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- Số 8 Nguyễn Huệ, quận 1 , TP Hồ Chí Minh
- https://www.wmcvietnam.com
Windsor Property Management Group Corporation (WMC Group) is a hospitality and property services management company headquartered in Ho Chi Minh City, Vietnam. The company manages a diverse portfolio of offices, restaurants, commercial shopping centers, hotels, and serviced apartments including The Reverie Saigon Hotel, a member of the Leading Hotels of the World, Times Square, Windsor Plaza Hotel , Sherwood Residence and Sherwood Suites Guided by the company vision and mission, WMC Group is now embarking on a dynamic path of expansion and growth to become one of Vietnam's leading hospitality and property management groups. We welcome dynamic, active and potential talents for our expansion and growth. All potential candidates will have chances to grow with our group at differrent properties.
Thông tin liên hệ
- Phòng HCNS