Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
10558 1

Nhân Viên Lễ Tân ( Base: Hồ Chí Minh- Quận 1)

  • Hạn nộp: 30/06/2022
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận 1 - TP HCM
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Ngành nghề
Tiền sảnh
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
03/08/2022 13:23

Mô tả công việc

• Receive guest with a smile and answering queries of new arrivals and providing correct information. Efficient handling of new arrivals with allocation of rooms with delays, helping and guiding in filling of registration form.

• Handle walk in, regular guest who arrive without reservation, she politely refuses if the hotel is full.

• Allocation of rooms to group in co-ordination with the tour co-coordinator.

• Checks the house keeping reports with room status reports and see’s that are no discrepant.

• Know the location of the rooms and décor.

• Prepare for guest’s arrival, prepare history, billing information, deposits, filing, VIP information, correspondence, etc.; interact with booking contacts as needed. Correctly record group rooms and revenue in the property management system.

• Process all reservation requests, changes and cancellations received by phone, fax, e-mail, mail, internally and through travel planners/corporations. Enter and/or modify group block in system to ensure inventory, stay dates, cancellation policy, deposit requirement, and booking procedure are reflected correctly.

• Maintain accurate filing system for guests and ensure that each guests block is traced.

• Create and update guest block notes to provide relevant data pertaining to guest reservations, and coordinate with other departments as needed to provide reservation information and needs as specified in contract.

• Provide and maintain reports and records of all groups during stay and after departure, and follow up on any inquiries.

• Stay abreast of current rates, rate changes and all promotions, current facilities, services, hours of operation, etc.

• Respond to guest concerns or complaints. Communicate any outstanding guest requests or issues to management that may require additional monitoring or follow-up.

• Perform other duties as assigned such as running daily reports, e.g. the cancellations, bookings, or arrivals reports.

• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.

Quyền lợi được hưởng

- Candidates will be provided with job details during the interview

Yêu cầu công việc

Required Skills – Kỹ năng yêu cầu

• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.

• Proficient in the use of Microsoft Office and Smile System

• Problem solving and organizational abilities

Qualifications –Bằng cấp

• Diploma or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent

Experience – Kinh nghiệm

• 1 years experience in front office / guest services or related discipline including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience.

Yêu cầu hồ sơ

Please do send your recent Curriculum Vitae, Color Photograph, and salary expectation to Tin đã hết hạn or via Hoteljob , submission of your employment interest 
Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 500 - 999
  • 159-163 Thùy Vân, phường Thắng Tam, Tp. Vũng Tàu, Bà Rịa - Vũng Tàu, Việt Nam
  • Tập đoàn đa ngành sở hữu bởi tư nhân, với các lĩnh vực đầu tư chủ yếu là khách sạn, văn phòng, căn hộ cho thuê, trung tâm thương mại, nhà hàng và tiệc, kinh doanh thương mại,… Tập đoàn đa ngành sở hữu bởi tư nhân, với các lĩnh vực đầu tư chủ yếu là khách sạn, văn phòng, căn hộ cho thuê, trung tâm thương mại, nhà hàng và tiệc, kinh doanh thương mại,… Ngoài ra còn có Nhà hàng hải sản Lasirena The Imperial Garden Lounge, The IMPERIAL Business Centre Cung cấp dịch vụ văn phòng tiêu chuẩn 5* với mô hình Dịch vụ trọn gói tại Tòa nhà Petro Việt Nam, 1-5 Lê Duẩn, Q1.TP.HCM.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu