Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
27462 1

Executive Secretary & Assistant To Managing Director

  • Hạn nộp: 06/04/2022
  • Mức lương: 12 - 20 triệu

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận Tân Bình - TP HCM
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Ngành nghề
Hành chính, nhân sự
Cập nhật
05/04/2022 16:30

Mô tả công việc

  1. Manage the day-to-day administrative affairs of the Managing Director. Schedule all appointments

and other commitments. Provide the Managing Director with background information and/or

supporting documents in preparation for scheduled appointments, meetings, speaking engagements,

conferences, interviews, etc

2. Manage the day-to-day administrative affairs of the Managing Director. Schedule all appointments

and other commitments. Provide the Managing Director with background information and/or

supporting documents in preparation for scheduled appointments, meetings, speaking engagements,

conferences, interviews, etc

3. Screens incoming calls to the Managing Director, determining nature of call and whether or not it

requires the attention of the Managing Director. Whenever possible responds to caller directly based

on knowledge of the Managing Director's preferences, office functions, policy, priorities, availability,

etc.

4. Processes all incoming correspondence received in the office of the Managing Director prioritizing

and determining its disposition. Direct mail to appropriate internal staffs with instructions and/or

suggestions for preparation of a reply. Drafts responses for the Managing Director's signature based

on knowledge of her activities, interests, priorities, issues, reply or inquire to third party, etc.

5. Reviews, proofreads, and formats all correspondence prepared for the Managing Director's

signature to ensure accuracy and completeness, etc. as well as consistency with organizational policy.

Follows up with staff to ensure deadlines are met. Reviews other prepared documents requiring the

Managing Director's signature, such as purchase orders, leave requests, expense reports, contracts,

etc

6. Makes and reviews all travel arrangements for the Managing Director; prepares the itinerary,

confirms lodging and transportation, and processes travel reconciliation.

Prepares and distributes relevant materials to Board members in advance of the Managing Directors’

meetings. Takes minutes at Board meetings and provides support to Board committees as needed.

Manages recruitment and appointment process of professional volunteers serving on commissions

or councils.

7. Coordinates ongoing maintenance of office property and oversees repairs when necessary. Submits

work orders to building maintenance staff.

8. Maintains files used by the Managing Director office and corporate files of the organization,

modifying when necessary and applying NVC rules pertaining to retention and disposition.

9. Responds to and handles confidential and sensitive information with poise, tact, and diplomacy.

10. Supervises the Administrative Services Coordinator.

11. Perform other duties as assigned and directed.

Quyền lợi được hưởng

Làm việc từ 8h-18h (nghỉ trưa 1 tiếng) từ Thứ 2 đến Thứ 6

Cơm trưa tại công ty

Làm việc trong môi trường năng động

Tham gia BHXH, BHYT, BHTN

Các chế độ phúc lợi khác theo quy định của công ty

Yêu cầu công việc

  1. BS/BA or equivalent combination of education and/or experience required. Minimum 3-5 years

experienced supporting an Executive Director, Managing Director/CEO, COO, or other similar senior-level executive required.

2. Demonstrated ability to work with executives and to coordinate a high volume of diverse assignments,

effectively handle competing priorities, and maintain attention to detail.

3. Proficiency in use of Microsoft office applications, including Word, Excel and PowerPoint with ability

to learn organization’s database, content management system, and other software as needed

4. English fluent or other multi-languages skill is preferred with meticulous grammar, editing,

writing, presentation and communication skills

Yêu cầu hồ sơ

Nộp CV qua hoteljob
Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 100 - 499
  • 18 Cộng Hòa, Phường 4, quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh, Vietnam
  • https://www.aq-gourmet.com/
  • AQ Gourmet & Dine tọa lạc tại 18bis Cộng Hòa, Phường 4, Quận Tân Bình, TP. HCM là dự án được đầu tư bởi AQ Group với mong muốn giới thiệu đến thực khách sành ăn hành trình trải nghiệm văn hóa ẩm thực Nhật Bản độc đáo, không gian thanh nhã và ấm cúng dành cho gia đình, bạn bè hoặc tiếp đãi khách quý.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu