Assistant Banquet Manager
- Hạn nộp: 30/07/2022
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Huyện Xuyên Mộc - Bà Rịa - Vũng Tàu
Làm theo ca
Resort/ Khu Du lịch
Quản lý, điều hành
Trưởng ca/ Giám sát
10/04/2023 16:20
Mô tả công việc
1. To supervise and control the activities of the outlet.
2. To monitor duty roster of all staff.
3. To co-ordinate with other departments to improve work and solve problems.
4. To attend to operational problems and needs brought to his attention. Attends to guests’ complaints, inquiries and requests.
5. To check on service in the function hours to ensure the highest service standard are being rendered by the staff.
6. To promote and maintain good public relations with hotel clientele. Converses with guests to ensure a ‘personal touch’ of service and also obtains from guests their comments about the service.
7. To record any unusual events and problems/complaints encountered during the operational hours in the Daily or Function Report which will be handed to the F&B Direct
8. Work harmoniously and professionally with co-workers and supervisors.
9. To work closely with the Kitchen to achieve a higher standard in good presentation and quality.
10. To co-ordinate closely with Banquet Sales Manager on all functions.
11. To prepare function rooms according to event orders and amendments issued by the Banquet Sales Office.
12. To check with organizer to ensure all details are carried out according to guests’ requirement.
13. To ensure all function rooms are kept clean and tidy and all operating equipment are stored properly.
14. To conduct pre-function checks to ensure the specific requirements are adhered to.
15. To maintain a logbook for all beverage items and to ensure they are always at par level.
Quyền lợi được hưởng
- Annual Leaves
- Attractive salary
- 13th month salary
- Birthday benefit
- Duty Meals
- Annual Outing trip
- Special room rate as per Melia Hotels International policy
- Shuttle Bus to pick up associates from Vung Tau, Long Hai and Phuoc Hai to Melia Ho Tram
Yêu cầu công việc
- College degree or above
- Hotel Management Professional
- Vietnamese- Excellent level, written & spoken
- English - Good level, written & spoken
- Administrative Specialized courses
- Computer Skills
- Letter Writing Skills
- At least 2-3 years experience in international hotel at the same position
Yêu cầu hồ sơ
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- Ấp Hồ Tràm, Xã Phước Thuận, Huyện Xuyên Mộc, Tỉnh Bà Rịa – Vũng Tàu
- https://www.facebook.com/meliahotram.recruitment/
Với khoảng 2 giờ lái xe từ thành phố Hồ Chí Minh, Meliá Hồ Tràm là điểm đến độc đáo cho những ai yêu thích lối sống sang trọng. Khu nghỉ mát được thiết kế tầm quốc tế và trang bị tiện nghi xa hoa sẽ tạo cho khách hàng một cảm giác thoải mái và thư giãn khi muốn thoát khỏi sự ồn ào và náo nhiệt của thành phố lớn. Với 152 căn nghỉ dưỡng và 61 căn biệt thự được thiết kế hiện đại, sang trọng và bao quanh bởi những khu vườn thiên nhiên, 4 khu vực ẩm thực, phòng họp và khu vực chăm sóc sức khỏa YHI Spa đã làm nổi bật lên tính tiện nghi và sang trọng cho khu nghỉ mát có thương hiệu quốc tế này. Located within a 2-hour drive from Ho Chi Minh, Meliá Ho Tram is an exclusive destination catering to those who demand luxury lifestyles. The international design and lavish amenities will provide a luxurious and convenient escape from the noise and congestion of the big city. With 152 modern designed resort suites and 61 luxury villas surrounded by natural gardens, 4 F&B outlets, meeting room facilities and YHI Spa complement the offer of this international branded Resort.
Thông tin liên hệ
- Phòng Nhân sự - Phòng Nhân sự