Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
14425 1

Linen & Uniform Attendant

  • Hạn nộp: 29/10/2022
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận Ngũ Hành Sơn - Đà Nẵng
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Buồng phòng
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
11/10/2022 10:11

Mô tả công việc

1. Receives, sorts, counts, stores and issues all uniform according to established procedures.

2. Assists in inventory taking.

3. Assists in repairing uniform.

4. Reports damages and loss uniform to supervisor.

5. Maintains uniform and equipment in proper state of cleanliness and repair.

6. Maintains records of uniform issues and discard register.

7. Sorts hotel uniforms and guest linen for pressing.

8. Ensures proper temperature and pressure required as per the texture of the textile.

9. Ensures timely pressing of all items.

10. Ensures all garments being pressed are in proper condition, else informs the supervisor, for action to be taken.

11. Ensures broken zippers, missing buttons are replaced.

12. Ensures mending is done if necessary.

13. Maintains working area and equipment in proper state of cleanliness and repair.

14. Completes tasks as directed by Management.

15. Maintains stock levels.

16. Recycles where possible.

17. Works in line with business requirements.

18. Reports and submits lost and found articles to supervisor immediately.

19. Anticipates guest needs, handle guest enquires, and solve problems.

20. Reports guest complaints to supervisor immediately.

21. Reports unusual behavior/activities on floors to supervisor.

22. Maintains Hotel information to be able to provide information to guests.

23. Assists guests and escort them to locations within the hotel at their requests.

24. Adheres to personal grooming and hygiene standards.

25. Attends meetings and training sessions as required.

26. Creates a positive hotel image in every interaction with internal and external customers.

27. Actively participates in organized meetings.

28. Performs other task assigned based on the hotel needs or requirements.

29. Is multi-skilled as a Laundry Coordinator as well as other areas of Housekeeping.

30. Maintains good relations with Housekeeping staff and other interfacing departments.

31. Ensures you have complete knowledge of room types, layouts and facilities.

32. Demonstrates hotel rules and regulations.

33. Demonstrates Marriott's core values under all circumstances.

34. Ensures compliance with legislated health and safety requirements within the workplace.

35. Complies with all Corporate and Hotel Standards and Procedures.

Quyền lợi được hưởng

  • Healthcare plan and 24 hours insurance
  • A lot of opportunities for training, development and internal promotion
  • Great discount on room rate and F&B for associates, family and friends

Yêu cầu công việc

Job Knowledge/Skill:
  • Polite, courteous and helpful. Must be organized and structured.
  • Able to priorities requests effectively

Education: Graduate at least from high school (Housekeeping Certificate is preferred)

Experience: Experience in Housekeeping department in 1 year at the same position is preferred.

Additional Skill required:

  • Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees.
  • Able to speak in Basic English.


Yêu cầu hồ sơ

  • Resume and an application letter in English
  • A Resume in English certified by local authority within the last 6 months
  • Health certificate within the last 6 months
  • A photocopy of ID card
  • Health insurance card
  • Letter of Recommendation
Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Trường Sa, Hoa Hai, Ngũ Hành Sơn District, Da Nang, Vietnam
  • Sheraton Grand Danang Resort & Convention Center, một thương hiệu của Marriott International, là khu nghỉ dưỡng 5 sao sang trọng theo tiêu chuẩn quốc tế hoàn toàn mới tại thành phố Đà Nẵng. Khu nghỉ dưỡng tọa lạc trên bãi biển Non Nước - Đà Nẵng thanh bình với bờ cát trắng lung linh trải dài với 17.3 hec-ta cảnh quan thiên nhiên nhiệt đới, mang đến sự hài hòa cân đối trong tổng thể của một khung cảnh thiên nhiên hùng vĩ như một bức tranh tuyệt đẹp xanh ngát. Sheraton Grand Danang Resort & Convention Center gồm 258 phòng nghỉ với lối kiến trúc sang trọng giao thoa giữa cổ điển và đương đại, và đặc biệt có hướng nhìn trực tiếp ra biển Đông trong xanh, rộng lớn của khu vực miền Trung Việt Nam, hứa hẹn du khách với nhiều trải nghiệm bất tận. Khu nghỉ dưỡng có 6 nhà hàng đẳng cấp quốc tế và không gian gian hội nghị trên 3.300 m2 đầy cảm hứng, gồm đại sảnh hội nghị tuyệt đẹp với đầy đủ tiện nghi hiện đại. Tất cả những đặc điểm này sẽ mang đến cho du khách sự lựa chọn nghỉ dưỡng hàng đầu và cơ hội tận hưởng đầy đủ nhất mọi trải nghiệm về dịch vụ và phong cảnh nơi đây. Tại Sheraton Grand Danang Resort & Convention Center, chúng tôi cam kết sẽ luôn đặt yếu tố con người lên hàng đầu, trong mọi khía cạnh hoạt động và suy nghĩ của mình. Hãy bắt đầu cuộc hành trình của bạn tại Sheraton Grand Danang Resort & Convention Center để theo đuổi và tận hưởng niềm đam mê của bạn trong lĩnh vực khách sạn với nhiều cơ hội rộng lớn cho tương lai rộng mở của bạn.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu