Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
717 1

TRƯỞNG BỘ PHẬN TIẾP TÂN/GUEST SERVICE MANAGER

  • Hạn nộp: 30/09/2023
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận 1 - TP HCM
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Ngành nghề
Tiền sảnh
Cập nhật
05/10/2023 08:16

Mô tả công việc

The Guest Service Manager is responsible for the effective and efficient daily operations of the Guest Service and lobby areas.

Trưong bộ phận Tiếp tân có trách nhiệm đảm bảo hoạt động hàng ngày của bộ phận và khu tiền sảnh luôn hiệu quả

MAJOR DUTIES AND RESPONSIBILITIES

1. Supervise and monitor all guest service operations.

Giám sát các công việc của bộ phận Tiếp tân

2. To ensure the efficiency of all the staff under supervision

Đảm bảo nhân viên làm việc có hiệu quả dưới sự giám sát

3. Responsible in the setting up of the Guest Service Manager’s Log Book, follow –up Book and Diary and to report all unusual events to the Residence Manager.

Chịu trách nhiệm lập sổ trực ban của bộ phận, theo dõi và báo cáo các bất thường với Quản lý Điều hành

4. To ensure there is close co-ordination with all sections of the Guest Service and all departments of the company.

Phối hợp chặt chẽ với các khâu trong bộ phận và các bộ phận khác trong công ty

5. To improve on guest service standards

Cải thiện các tiêu chuẩn phục vụ khách

6. Responsible for the arrival and departure arrangement and handling of all  guests.

Chịu trách nhiệm sắp xếp các cuộc đón tiếp và tiển đưa khách 

7. To monitor closely guest’s room folio high balance daily to prevent losses by the company.

Theo dõi chặt sổ sách hàng ngày liên quan đến khách để tránh thất thoát

8. To maintain strict control on the operations of the computer systems and peripherals.

Duy trì chế độ kiểm tra chặt việc sử dụng hệ thống máy vi tính và các ngoai vi

9. On-job-training or/and organize monthly training for staff on specific areas need to be improved.

Tổ chức huấn luyện hàng tháng cho nhân viên về các khâu đặc trưng cần phải cải thiện

10. To perform any other duties as required by the Management.

Thực hiện các nhiệm vụ khác theo yêu cầu của Ban Quản lý

Quyền lợi được hưởng

• Lunch allowance: lunch provided

• 16 paid days on leave per year

• Full insurance regime under current labor law, plus Premium health care insurance ( insurance)

• Salary review once per year (for promotion & market adjust purposes)

• 13th -month salary

• Professional training and personnel activities organized periodically

• Career development opportunities at internal organizations

• Other modes of Vietnam Labor law

Yêu cầu công việc

1.Degree in hotel management

Trình độ về quản lý khách sạn

2. Experience:

At least 5 years relevant experience in the hospitality industry (with 2 years in managerial position).

Có ít nhất 5 năm kinh nghiệm làm trong ngành dịch vụ (2 năm làm việc với chức danh quản lý)

3. Competencies:

- Must be PC knowledgeable 

Thạo chương trình vi tính 

- Possess Public Relations, negotiation, and presentation skills

Có kỷ năng quan hệ công chúng, thương lượng và trình bày

- Must be customer oriented and able to train, instruct and lead a Guest Service team

Chuyên về khách hang và có khả năng đào tạo, chỉ đạo và hướng dẫn đội Tiếp tân

4. Personal attributes:

- Possess good communication and human relation skills

Kỷ năng giao tiếp và quan hệ tốt

- Pleasant personality and service oriented attitude

Vui vẻ và tư cách phục vụ có định hướng

- Able to work well under pressure and possess problem solving skills

Làm việc được dưới sức ép và kỷ năng giải quyết sự việc

Yêu cầu hồ sơ

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 100 - 499
  • 8A Nguyễn BỈnh Khiêm, Q1 hoặc 21-23 Nguyễn Thị Minh Khai, Q1, HCM
  • ASCOTT – the HOME of a GREAT Career Ascott is the world’s largest international serviced residence owner and operator, with headquarters in Singapore. We manage three awarding wining brands – Ascott, Citadines and Somerset, across Asia Pacific, Europe and the Gulf region, with each brand catering to the distinct needs of our residents. We promise to create a home away from home for our residents by delivering LIFE. We offer useful Local knowledge to each Individual and make them Feel at home during their stay with us, what make us different is to Exceed their expectation as well. The Ascott family comprises about 6,000 employees from more than 70 nationalities. Tapping on our diverse backgrounds, we encourage the sharing of ideas and feedback, so that we can constantly learn from one another and strive to make things better.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu