Reservation Supervisor
- Hạn nộp: 30/08/2022
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội
Giờ hành chính
Kinh doanh & tiếp thị
Trưởng ca/ Giám sát
18/08/2022 09:19
Mô tả công việc
• Respond to enquiries about hotel products and services by telephone, fax and email according to standard guidelines
• Maintain complete knowledge of all food & beverage services, contents & preparation methods, outlets and hotel services/features to promote its products and services
• Understand Revenue management strategies, up-sell and promote Hotel facilities & services at every available opportunity in order to maximize sales revenue
• Determine guest needs and quote the appropriate room and rate as per requirements
• Input booking information into the Reservation System
• Process amendments to reservations such as extensions, early departures, etc.
• Arrange accommodation, visas and activities for leisure, corporate & wholesaler’s guests
• Record special billing arrangements for groups and conventions
• Coordinate and communicate with all other departments to ensure a smooth operation
Administration & Coordination
• File and organize departmental documents, maintain stationery and office supplies for the department
• Prepare monthly staff attendance report for Payroll processing
• Perform duties and responsibilities in a confidential manner when applicable
• Report any equipment failures/problems & repair requests to Maintenance Department
Other Responsibilities
• Be aware of the hotel fire & life safety/emergency procedures
• Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management
• Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times
• Perform other reasonable duties assigned by the assigned by the Management
Quyền lợi được hưởng
- Làm việc trong môi trường năng động, có nhiều cơ hội thăng tiến và phát triển bản thân
- Tham gia đầy đủ các chế độ BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của pháp luật
- Ăn ca tại canteen
- Đồng phục được cấp phát và giặt là tại khách sạn
- Hưởng phí phục vụ hàng tháng
- Khám sức khỏe định kỳ hàng năm
- Bảo hiểm AON bảo vệ rủi ro tai nạn 24/7
- Thưởng và tăng lương cuối năm dựa trên đánh giá hàng năm
- Tham gia các chương trình đào tạo của khách sạn và tập đoàn Accorhotels
- Chương trình tiệc nhân viên hàng quý, du xuân, du lịch hè
- Ưu đãi lớn khi sử dụng dịch vụ tại tất cả các khách sạn trong tập đoàn Accorhotels
Yêu cầu công việc
• Diploma education
• Minimum 1 year of experience in a similar capacity or preferably in the area of guest services/tele-marketing
• Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
• Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint, Opera system
Competencies
• Good communication skills
• Service oriented with an eye for details
• Ability to work effectively and contribute in a team
• Self-motivated and energetic
• Well-presented and professionally groomed at all times
Yêu cầu hồ sơ
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- 94 Ly Thuong Kiet Street, Hoan Kiem District, Hanoi, Vietnam
- https://mercure.com
Khách sạn Mercure Hanoi La Gare là khách sạn 4 sao thuộc tập đoàn Accor chính thức đi vào hoạt động ngày 1 tháng 9 năm 2009. Tọa lạc tại vị trí trung tâm Hà Nội, với kiến trúc kiểu Pháp và đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, thân thiện, Mercure Hanoi La Gare cam kết đem đến cho khách hàng những dịch vụ tốt nhất. Tại Mercure Hanoi La Gare, nhân viên được làm việc và đào tạo theo tiêu chuẩn của tập đoàn Accor, một trong những tập đoàn hoạt động trong lĩnh vực khách sạn lớn nhất thế giới. Chúng tôi mong muốn mang đến cho nhân viên không chỉ là một công việc làm hàng ngày mà đó còn là sự định hướng nghề nghiệp lâu dài. Nếu bạn đang tìm kiếm một công việc mới, hãy liên hệ với chúng tôi để biết chi tiết về các vị trí công việc Mercure Hanoi La Gare đang tuyển dụng.
Thông tin liên hệ
- Trần Uyên