Waiter/Waitress - Nhân viên phục vụ
- Hạn nộp: 31/03/2023
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
2
Quận Ba Đình - Hà Nội
Làm theo ca
Khách sạn/ Khu căn hộ
Ẩm thực
Nhân viên
01/03/2023 10:55
Mô tả công việc
Position summary statement:
Taking orders, serving and being a part of the smooth operation of the restaurant, creating outstanding guest experience when ever applicable
PRIMARY RESPONSIBILITIES
• Well groomed and cheerful appearance.
• Courteous and helpful to guest and colleagues.
• Carry out the instructions and tasks given by superior or Asst. Manager.
• Answer phone calls according to the SOP of the Restaurant.
• Greet and lead guest according to the SOP.
• Take reservations, read function order and menu arrangements.
• Interact with guest and bid farewell to guest on their departure.
• Provide prompt and efficient service according to the SOP.
• Assist fellow workers and work as a team.
• Work positively with her superior and upgrade the service standards to achieve goal.
• Create good relations with regular guests and clientele as well as compile guests history
• Presents menus, suggests cocktails and/or daily specials.
• Exhibits knowledge of all items on the menu and wine list.
• Takes order.
• Prepares order for presentation to guest.
• Prepare Beverages for guests and serve it.
• Clears table throughout dining experience using proper methods for removing dishes glassware and silverware.
• Processes customer restaurant bills promptly and accurately.
• Cleans tables, chairs and floor area.
• Resets table quickly.
• Polishes silverware and folds linen.
• Check the overall condition of the dining room, ensuring its readiness for customers.
• Assists service team as necessary to meet or exceed guest expectations.
• Log book and reservations must be read at the beginning of each shift.
• At the start of the shift, check that supplies are sufficient, e.g. check the Captain Orders, napkins, drink stirrers, etc..
• To read communication book regularly and write communication clearly so that it can be understood
• Keep the atmosphere pleasant. Do not join in to congregate and talk with fellow colleague.
• Acquires a working knowledge of hotel, in-house facilities and local information to respond to customer questions in these areas. Promote all other services the hotel provides.
• Informs supervisor/manager of any customer dissatisfaction.
• Follows service sequence
• Clears tables, using proper method to stack dishes, glassware and silverware.
• Checks and collects supplies from the stores according to hotel procedure
• To have thorough knowledge of the menu, drinks list and wine list and to be able to respond to guest
• Maximise revenue in the outlet by implementing up selling procedures
Quyền lợi được hưởng
- 5.5 working days per week, 3 off days/ 2 weeks
- Meals, uniform and laundry is provided by hotel
- International training courses
- Summer vacation, annual health check and all kinds of insurances as per labor legislation
- 24 hour workmen insurance
Yêu cầu công việc
• To be aware of all house rules at all times.
• Be punctual, efficient and courteous at all times towards Guest, Management, Colleagues and Supervisors.
Yêu cầu hồ sơ
We regret that only shortlisted candidates will be notified.
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- 1 Thanh Nien Road, Ba Dinh District, Hanoi
- https://Panpacific.com/hanoi
Set against the beautiful Westlake as its backdrop, the 5-star luxurious hotel Pan Pacific Hanoi offers modern guest rooms, extensive meeting spaces, a delightful range of dining options and recreational facilities for both business and leisure travelers. We are looking for active, confident, enthusiastic people with passion for excellent service; someone who’s willing to go the extra mile to create memorable experiences for our guests. In return, you’ll receive a competitive salary and benefits package, discounts at hotels across our network and opportunities to learn new skills and advance your career in a truly international environment. Our professional yet friendly team of 400 associates is ready to welcome like-minded colleagues. So don’t hesitate, step on a journey with us and discover your true abilities! Tọa lạc tại vị trí đắc địa, khách sạn 5 sao quốc tế sang trọng Pan Pacific Hanoi nổi bật trên khung cảnh thơ mộng của Hồ Tây như một ốc đảo thanh bình giữa lòng thủ đô náo nhiệt. Với những phòng ở cao cấp, không gian họp rộng rãi cùng nghệ thuật ẩm thực và dịch vụ giải trí đa dạng, Pan Pacific Hanoi thu hút cả khách du lịch và thương gia. Chúng tôi đang tìm kiếm các ứng viên năng động, tự tin, nhiệt tình với đam mê đem lại dịch vụ hoàn hảo, những chuyên gia phục vụ không ngần ngại cố gắng hết mình để tạo ra trải nghiệm đáng nhớ cho khách hàng. Và để đáp lại, bạn sẽ được hưởng mức lương và chế độ cạnh tranh, được giảm giá tại các khách sạn trong tập đoàn, và đặc biệt là cơ hội học kỹ năng mới để phát triển sự nghiệp trong môi trường quốc tế. Đội ngũ 400 nhân viên chuyên nghiệp và thân thiện của chúng tôi luôn sẵn sàng đón nhận các thành viên mới cùng chí hướng. Vì vậy đừng chần chừ, hãy bước vào hành trình cùng chúng tôi để khám phá khả năng thật sự của bạn!
Thông tin liên hệ
- Human Capital & Development Department - Phòng Nhân sự