Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
32625 1

Operation Manager - Vung Tau

  • Hạn nộp: 31/10/2022
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận 1 - TP HCM
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Cập nhật
15/11/2022 15:39

Mô tả công việc

• Interacts with guests and individuals outside the hotel, including, but not limited to, current and potential clients, owning company representatives, community leaders, government officials, travel industry representatives, suppliers, competitors and other members of the local community

• Assists in the development and implementation of the Strategic Plan, Marketing Plan, Budget to ensure on an on-going basis optimum guest satisfaction, sales potential and profitability

• Ensures highest level of guest satisfaction by providing within Corporate standards quality guest services and amenities

• Manages the functions of all hotel personnel through supervision of hotel department heads

• Assists in monitoring present and future trends, practices and systems in the hotel industry and determines and ensures execution of competitive programmes as directed

• Participates in conducting weekly inspections and ensures physical facilities are kept in operational condition by full implementation of preventive maintenance programmes and judicious planning and management of FF& E, as directed

• Ensures emergency procedures are practised and enforced to provide for the security and safety of guest and employees

• Identifies future potential department heads and participates in the development of their training plans

• Establishes and maintains effective internal communication and meetings structures to ensure optimum teamwork and productivity

• Establishes and maintains a prominent level of visibility and involvement in the property and in business, social and governmental communities as appropriate

• Develops recognition programmes, advertising and promotional campaigns to obtain greatest market awareness and patronage

• In the absence of the General Manager, assumes responsibilities as appropriate

• Keeps General Manager informed of any unforeseen events, which may occur in his/her absence

• Assists in selling hotel through personal involvement with all potential markets as required

• Co-ordinates functions and activities with General Manager, Regional Operation Director.

• Works with Human Resources Manager on manpower planning and management needs.

• Works with Chief Accountant in the preparation and management of the Hotel’s budget.

• Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.

• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.

Quyền lợi được hưởng

• Attractive and competitive income;

• Enjoy the welfare regimes according to the Law of the State: Payment of social insurance, health insurance, unemployment insurance....

• 13th month salary; Year-end PMS;

• Lunch / phone / personal laptop support;

• Periodic health checkup;

• Enjoy incentives when using services of NovaGroup;

• Professionally trained, with many career development opportunities;

• A civilized and fair working environment...

Yêu cầu công việc

• Bachelor’s degree in Hotel Administration, Business Administration or equivalent

• 3 years of general management experience in a high level operations role or prior general manager experience, or an equivalent combination of education and experience.

• Type and level of experience required may vary slightly based on size and complexity of operation

• A high energy level and a passion for achieving results

• Strong Leadership skills in managing teams to drive for results

• Ability to manage in a competitive environment

• Ability to manage complex relationships

• A passion for delivering superior results

Yêu cầu hồ sơ

  • Hồ sơ nhận việc sẽ thông báo rõ khi đạt yêu cầu tuyển dụng
  • Mọi thắc mắc vui lòng liên hệ: 0982 385 198
Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 1.000 - 4.999
  • 65 Nguyễn Du, phường Bến Nghé, quận 1, thành phố Hồ Chí Minh
  • Tổng công ty Nova Service hoạt động trong lĩnh vực Thương mại - Dịch vụ, phục vụ hệ sinh thái của NovaGroup bao gồm: (1) Lĩnh vực Bán lẻ với Hệ thống nhà hàng - cà phê, dịch vụ giải trí và Hệ thống bán lẻ; (2) Lĩnh vực Dịch vụ với các ngành Quản lý khách sạn, Vui chơi Giải trí, Điều hành tour, Hoạt động biểu diễn nghệ thuật, Vận hành sân golf, Tổ hợp thể dục thể thao, sức khỏe và làm đẹp; (3) Lĩnh vực Phát triển cộng đồng với mảng giáo dục, y tế và quỹ vì cộng đồng.

Thông tin liên hệ

  • Phòng Thu hút Nhân tài - Chuyên viên Thu hút Nhân tài

Mã QR giới thiệu