Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
5715 1

General Manager Brilliant Hotel (Vietnamese)

  • Hạn nộp: 28/11/2019
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận Hải Châu - Đà Nẵng
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Cập nhật
29/11/2019 08:25

Mô tả công việc

·         Responsible for managing the Hotels management team (HOD's) and overall hotel targets to deliver an excellent Guest experience.

·         Oversees the operations functions of the hotel, as per the Organizational chart.

·         Holds regular briefings and meetings with all head of departments.

·         Ensures full compliance to Hotel operating controls, SOP’s, policies, procedures and service standards.

·         Clearly understands and communicates the requirements for total quality management and successful performance within the hotel. Provides the best possible service to clients and customers. Inspects a minimum of five guestrooms per day.

·         Handles with complaints, and oversees the service recovery procedures.

·         Responsible for the preparation, presentation and subsequent achievement of the hotel's annual Operating Budget, Marketing & Sales Plan and Capital Budget.

·         Manages on-going profitability of the hotel, ensuring revenue and guest satisfaction targets are met and exceeded.

·         Ensures all decisions are made in the best interest of the hotels and management.

·         Delivers hotel budget goals and set other short and long term strategic goals for the property.

·         Develops improvement actions, carry out costs savings.

·         A strong understanding of P&L statements and the ability to react with impactful strategies

·         Prepares a monthly financial reporting for the owners and stake holders.

·         Draws up plans and budget (revenues, costs, etc.) for the owners.

·         Coordination with HOD's for the execution of all activities and functions.

·         Implements and maintains effective open-door communication system that crosses departmental lines in order to reach all employees.

·         Understands the government regulations affecting hotel’s operations, ensuring hotel is operated in compliance with all applicable laws, ordinances, regulations, and requirements of any federal, state or municipal authority.

·         Other duties may be assigned.

Quyền lợi được hưởng

- Negotiate

Yêu cầu công việc

·         4-year bachelor's degree in Business Administration, Hotel and Restaurant Management, or related major; 6 years’ experience in the management operations, sales and marketing, or related professional area.

·         Experience as General Manager or Director of Operations within a similar quality hotel

·         In-depth knowledge of the hotel/leisure/service sector

·         Excellent leadership and communication skills.

·         Highly proficient in spoken and written English. Other language knowledge is an advantage.

Yêu cầu hồ sơ

- CV

- Healthy certificate
- Photo
- ID or Passport

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • 162 Bạch Đằng, Hải Châu I, Hải Châu, Đà Nẵng, Vietnam
  • https://www.brillianthotel.vn
  • Với vị trí nằm ngay trung tâm thành phố, trên con đường ven sông Hàn thơ mộng đẹp nhất Đà Nẵng, khách sạn Brilliant thực sự là một điểm nghỉ ngơi mà bạn nên dừng chân khi đến với miền Trung Việt Nam. Tiêu chí hoạt động của chúng tôi là luôn hướng tới sự tiếp cận dịch vụ chăm sóc khách hàng cao nhất- pha trộn văn hóa thế giới vào sự tráng lệ của cuộc sống hiện đại. Sự thiết kế của khách sạn tận dụng mọi lợi thế của vị trí xây dựng để bạn vừa có thể ngắm nhìn dòng sông Hàn thanh bình vừa trải tầm mắt ngắm đường chân trời trên biển từ ngay chính ô cửa phòng. Khách sạn cung cấp dịch vụ chăm sóc mọi khách hàng từ những chi tiết nhỏ nhất để bạn có thể cảm nhận được sự chuyên nghiệp trong dịch vụ của chúng tôi. Chúng tôi tự tin bạn sẽ thực sự ngạc nhiên với phong cách dịch vụ gần gũi, thân thiện của đội ngũ nhân viên được đào tạo chuyên nghiệp của khách sạn.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu