Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
11296 1

BELL CAPTAIN

  • Hạn nộp: 30/06/2017
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Thành Phố Ninh Bình - Ninh Bình
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
An ninh
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
05/12/2023 18:53

Mô tả công việc

Responsible for the efficient handling of guest luggage, adhering to proper check-in and check-out procedures, rostering of staff, directing and supervising the uniform services staff and to check/maintain the cleanliness of ground floor lobby and main  entrance. Ensure that all guest’s baggage are received and delivered upon arrival and departure even for baggage storage pertaining to the procedure laid down in the Inter-Continental Hotels & Resorts Front Office Manual Be thoroughly aware of arrivals and departures of each day with emphasis on VIP’s, Priority Club Members, groups and crew movements. To work closely with Guest Relations Officer to ensure baggage for VIP’s, Priority Club Members are delivered promptly Conducts daily briefing and to ensure that all uniform service staff are kept up to date, properly instructed and that all staff are properly dressed, neat and clean before start of duty.  Similarly, staff appearance should remain clean, smart and tidy at all times. Be responsible for training Bellman, Parking Valets and Doorman, in their respective jobs (by identifying training needs) Prepare newspaper orders and co-ordinates with news vendor for early delivery.  Supervises Bellman for newspaper delivery Ensuring that all equipment (trolley, etc....) are in proper condition and recorded properly More details will be discussed at the inteview. Required Skills – •      Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company. •       Able to read and write English Qualifications – •       High School or Vocational Certificate  in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent Experience – •       1 year experience in guest service or customer service, or an equivalent combination of education and experience

Quyền lợi được hưởng

- Được tham gia BHXH theo quy định

Yêu cầu công việc

- Nam tuổi từ 20 - 35 - Nhanh nhẹn, chăm chỉ, nhiệt tình trong công việc - Ngoại hình khá

Yêu cầu hồ sơ

Hồ sơ bao gồm: - Sơ yếu lý lịch - Giấy khám sức khỏe - CMND công chứng - Giấy khai sinh bản sao - Sổ hộ khẩu công chứng - Các bằng cấp liên quan

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 100 - 499
  • Tuan Cao Hamlet, Ninh Thang Commune, Hoa Lu, Ninh Binh. ( 200m from Tam Coc Sampan Wharf)
  • https://www.hiddencharmresort.com/
  • Message from the Founder of Ninh Binh Hidden Charm Hotel & Resort: We create a family-like working environment for our people, where we live, work, and share every moment of dedication and fulfillment. Ninh Binh Hidden Charm hotel & resort, where each member can express their unique value and contribution and celebrate our wins and victories together. We believe that happy staff creates happiness and unforgettable experiences for the guests.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu