Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
13048 1

Guest Service Manager (Duty Manager)

  • Hạn nộp: 31/03/2024
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận 1 - TP HCM
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Tiền sảnh
Vị trí
N/A
Cập nhật
26/02/2024 11:48

Mô tả công việc

1. Acting as manager on duty for the hotel in the absence of the Front Office Manager in dealing with guest complaints, prolem-solving, disturbances, special requests & any other issues that may arise.

2. Sharing night shift with other GSMs in the team.

3. Delegating the Front Office and the Hotel in the absence of Front Office Manager and other Operational Managers.

4. Monitoring the activities of guests to ensure they are enjoying their stay and addressing any concerns they may have.

5. Managing activities of housekeeping, engineering, and restaurant to ensure that all guest's needs are tentatively taken care.

6. Supervising and guiding the front office team members.

7. Assisting Front Office Manager in training and developing Front Office Staff.

8. Writing report on daily activities and incident reports for special cases happening in your shift.

Quyền lợi được hưởng

You will be working in an international hotel in the most bustling and modernized center of Ho Chi Minh City with:

- Competitive salary

- Attractive monthly service fee bonus (service charge)

- Variety changes to be promoted to higher positions

- Meal allowance and parking allowance are provided

- Social insurance package is paid at 100% salary

- 1 day off/ week, 12 annual leave days/year

- 13th Salary bonus.

- You will have 1 day off on your birthday and a gift from the hotel.

- Stylistic uniform is provided and washed by the hotel.

Yêu cầu công việc

- College/University of Tourism, hospitality, equivalent education

- At least 2 years of experience in the role of Front Office Supervisor in 4 star hotels or above.

- Good English

- Language: good level in English both writing and speaking

- Excellent written and oral communication skill

Yêu cầu hồ sơ

- Send your CV to email: recruitment .at. bayhotelhcm. com

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • 7 Ngô Văn Năm, phường Bến Nghé, Quận 1, Hồ Chí Minh, Việt Nam
  • http://bayhotelhcm.com/
  • Bay Hotel Ho Chi Minh is a 4-star business hotel, located in the heart of Saigon. The hotel is one of the 3 brand name of Singaporean Bay Hotels and Resorts. Our hotel is famous for its convenient location, hospitable staff and nice cuisine. We are developing our team to make our boost our service to give every guest the best experience at our hotel. At Bay Hotel Ho Chi Minh, every staff is a team member, who is supported and guided to become the best hotelier. __________________ Khách sạn Bay Hồ Chí Minh là khách sạn thương gia tiêu chuẩn 4 sao, nằm ngay trung tâm Sài Gòn. Khách sạn là một trong 3 thương hiệu của tập đoàn Quản lý Khách sạn Bay Hotels and Resorts của Singapore. Khách sạn Bay được yêu thích bởi vị trí thuận tiện, nhân viên hiếu khách và thức ăn ngon. Chúng tôi đang phát triển đội ngũ của mình để nâng cao dịch vụ nhằm mang đến trải nghiệm tốt nhất cho khách. Tại Bay Hotel Hồ Chí Minh, mỗi nhân viên được xem là một thành viên, được hỗ trợ và hướng dẫn để trở thành những người Làm Khách sạn tốt nhất.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu