Bellman/ Nhân viên hành lý
- Đã tuyển xong
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Thành Phố Vũng Tàu - Bà Rịa - Vũng Tàu
Làm theo ca
An ninh
Nhân viên
04/09/2024 10:09
Mô tả công việc
Tóm tắt công việc (Overview of duties)
Dưới quyền kiểm soát của Trưởng, phó nhóm hành lý (Bell Captain, Asst. Bell Captain) giúp khách nhận phòng và làm thêm các nhiệm vụ khác khi được sự phân công của Trưởng, Phó nhóm hành lý.
Work under the management of Bell Captain and Assistant Bell Captain, support guests to check in and take others tasks when assigned by Bell Captain/ Assistant Bell Captain
Trách nhiệm chính (Main responsibilities)
- Hướng dẫn khách nhận phòng: đưa khách lên phòng, chuyển hành lý, hướng dẫn khách sử dụng trang thiết bị trong phòng.
To guide guests in check-in: take guests to their room, carry their luggage, instruct them to use equipment in the room.
- Giới thiệu các dịch vụ của khách sạn cho khách.
To introduce service of the hotel to guests.
- Chuyển hành lý khi khách đổi phòng hoặc check-out.
To transport luggage when guests change to another room or check out.
- Chịu trách nhiệm chuyển phát thư từ và bưu phẩm.
To be responsible for delivering letters and parcels.
- Thay thế nhân viên mở cửa khi cần thiết.
To represent a concierge when needed.
- Chăm sóc các bảng thông tin hướng dẫn ở Sảnh.
To look after the information table at Lobby.
- Các công việc khác theo yêu cầu của Tổng Quản lý và Trưởng bộ phận.
Other tasks requested by General Manager and Head of Department.
Quyền lợi được hưởng
• Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động.
Professional, dynamic working environment
• Mức lương và lợi ích cạnh tranh được cung cấp
Competitive salary & benefits offer
• Cơ hội tiếp cận nhiều chương trình học tập và phát triển của AccorHotels và Khách sạn
Chance to access variety of learning and development program by AccorHotels and the Hotel
• 44 giờ làm việc / tuần và 12 ngày phép / năm
44 working hours/week & 12 annual leaves/year
• Du lịch hàng năm
Annual team building trip
• Được chia phí dịch vụ hàng tháng
Service charge distribution
Yêu cầu công việc
- Có bằng cấp nghiệp vụ khách sạn.
Degree in Hotel Profession.
• Có kinh nghiệm lãnh vực chăm sóc khách hàng.
Experience in field of Customer Service.
• Có tinh thần phục vụ khách hàng là trên hết.
Extremely high spirit of Customer Service.
• Tiếng Anh: khả năng giao tiếp tốt.
English: Good communication skills.
Yêu cầu hồ sơ
- Please submit your CV at: Talent & Culture Department, Mercure Vung Tau Hotel - 03 Ha Long, Ward 2, Vung Tau City, Ba Ria - Vung Tau Province, Viet Nam
Phone: 0909.370.754 ( Ms. Nhung)
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- 3 Hạ Long, Phường 2, Thành phố Vũng Tầu, Bà Rịa - Vũng Tàu, Việt Nam
Welcome to Mercure Hotels Vung Tau! Here’s to your journey with Mercure Vung Tau for the most unforgettable stays. Mercure is one of AccorHotel’s 38 renowned hotel brands. Let’s choice Mercure Vung Tau to compose your vacations, live your dreams and rediscover the meaning of world travel. Every Mercure is a portal to a destination. Its staff are genuinely knowledgeable about the city and every detail of the decor tells a story about the location and its cultural heritage. While every Mercure hotel is unique, all share the same passion for high-quality services. So from the moment our guests step inside a Mercure – be it in Paris, Rio or Bangkok – they are immersed in their destination. Mercure: travel made authentic.
Thông tin liên hệ
- Phòng Nhân Sự