Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
27670 1

NHÂN VIÊN LỄ TÂN/ RECEPTIONIST

  • Hạn nộp: 08/05/2024
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Thành Phố Hội An - Quảng Nam
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Tiền sảnh
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
09/04/2024 13:25

Mô tả công việc

•Welcoming guests to the hotel whilst providing prompt, courteous and efficient check in and check out throughout their stay

• Maintain accurate records of daily transactions

• Proudly promote the hotel facilities, looking for opportunities to enhance a guest’s stay through up-selling and by monitoring rooms' inventory to assist in maximizing rooms' revenue

• Assisting guests with requests and memorable experiences by sharing your hotel and local knowledge

• Become familiar with group resumes ensuring all details of incoming and outgoing groups are observed

• Ensuring timely and efficient delivery of guest amenities and ensuring the security of our guests and their possessions

• Daily liaison with inter departments such as food & beverage and housekeeping for guest movements, requests, and activities

• Meeting and exceeding guest expectations and confident

• Handling of customer complaints in an efficient and proactive manner

• Flexibility to work various shifts including weekends, nights, and public holidays and as such assist in the general running of the hotel at night including assisting other departments

• Understand and demonstrate correct procedures regarding the acceptance of foreign currencies, credit cards and cash in accordance with the hotel credit policy and Standard Operating Procedure (SOPs)

• Ensure Lobby and working area is always immaculate

• Updating the shift diary during and at the end of shift detailing all important activities carried out

• Cash handling which includes currency exchange and balancing a float

• Well-groomed and presented in line with hotel policy

• Be responsible for completing a wide variety of front office tasks assigned by Front Office Management team

Quyền lợi được hưởng

Trao đổi trong quá trình phỏng vấn

Yêu cầu công việc

Experience

• Minimum of two years in similar capacity

• Familiar with Front Office activities as well as hotel operations in general

Skills and Knowledge

• Computer literate with strong knowledge on Microsoft Outlook, Microsoft Office

• Experience on Bravo PMS is an advantage but not essential

• Proficient in English, oral and written and can converse with guests and fellow employees

• Fluency in additional languages (Korean, Japanese or Chinese) is desirable but not essential

• Able to handle enquiries and to take and fulfill detailed instructions

• The ability to work under pressure, multitask and think on your feet to quickly resolve issues is required

Education or Qualification:

• Certification or qualification in Tourism is an advantage

Yêu cầu hồ sơ

Trao đổi trong quá trình phỏng vấn
Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Lô 01-O17 khu đô thị Phước Trạch – Phước Hải, phường Cửa Đại, thành phố Hội An, tình Quảng Nam
  • "Bellerive - bờ sông xinh đẹp" là một khách sạn mang hơi thở của một làng chài cổ, yên ả tựa mình vào vùng hạ lưu sông Thu Bồn, nơi sông mẹ dừng chân trước khi đổ ra biển Cửa Đại. Chỉ 5 phút đi bộ ra biển Cửa Đại và ôm trọn quang cảnh yên bình nơi cửa sông, Bellerive Hotel & Spa bao gồm 176 phòng nghỉ tiện nghi sang trọng và 8 villa với bể bơi riêng, cùng với Serenity Spa ấm cúng, Thu Bồn Ballroom đẳng cấp, 3 nhà hàng và những quầy bar đa dạng phong cách

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu