Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
28293 1

Duty Manager ( Quản lý trực ca- Lễ tân)

  • Hạn nộp: 02/09/2023
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
2
Nơi làm việc
Thành Phố Hạ Long - Quảng Ninh
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Tiền sảnh
Cập nhật
01/08/2023 09:04

Mô tả công việc

Position Summary:

Duty Manager responsibilities include overseeing daily operations, ensuring employee productivity, monitoring efficiency of all processes and creating a positive work environment for employees. You will also meet regularly with upper management to stay up-to-date with organizational changes, issues and improvements.

Ultimately, you will ensure all operations flow smoothly and help us meet our company goals

Responsibilities:

Guest Service Operation

1. Conduct daily briefings and ensure that all pertinent information is well received by team members

2. Manage and supervise all tasks of his/her staff to ensure that the highest quality service is delivered, and department standards are met

3. Review, analyse and suggest improvement of workflow and standards at the Guest Service

4. Communicate with Residence Manager/Guest Service Manager on all matters regarding guest services & hotel operations

5. Greets the VIP guests.

6. As directed by the Guest Service Manager, performs special services for VIP Guests.

7. Prepares and checks for VIP’s arrival and escorts guests to rooms.

8. Checks cleanliness of lobby and public areas, lights and as well as front office staff in proper and orderly appearance and behaviour.

9. Ensure documentation of all guests related issues using the e-logbook

10. Supervise shift handover procedures

11. Coordinate and communicate with other departments as required regarding general administration and operations issues

12. Provide management presence at all times by assisting with the handling of guests’ needs and complaints tactfully and efficiently

13. Assist GSO/GSS in greeting, rooming, and sending off guests

14. Inspect front of house and back of house regularly for cleanliness and orderliness

15. Ensure that front line staff complies with marketing techniques and maximizes sales

16. Check billing instructions, monitor guest credit and act upon any discrepancies

17. Coordinate full house situations and makes all necessary arrangements to handle overbooking and pledge relocates

18. Ensure driveways are manned always and run efficiently

19. Ensures the Safety, Security and Loss Control policies and procedures are compiled with at the lobby and driveway.

20. Handle and manage property emergencies.

21. Conduct Night Audit Process for the property

Team Management

1. Provide department orientation and training of the property service standards, procedures and programs

2. Constantly monitor team members’ appearance, attitude and degree of professionalism

3. Motivate and provides a work environment which brings out the best in team members

Other Responsibilities

1. Maintain complete knowledge of all outlets and property services/features

2. Be fully conversant with the property fire & life safety/emergency procedures

3. Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management

4. Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times

5. Perform other reasonable duties assigned by the Management of the Hotel

6. MOD & sending MOD report to the management team daily

Quyền lợi được hưởng

- Mức lương thỏa thuận theo năng lực của ứng viên khi phỏng vấn.

- Tham gia BHXH, BHYT theo Luật lao động, luật Bảo hiểm hiện hành.

- Được công ty tham gia gói bảo hiểm sức khỏe của Bảo Việt 24/7

- Thưởng tháng lương 13, thưởng doanh thu.

- Thưởng phí phục vụ ngay trong thời gian thử việc

- Chế độ thưởng các ngày lễ, tết.

- Giải thưởng nhân viên xuất sắc quý. Thưởng nhân viên thâm niên

- Trợ cấp tiền nhà đối với nhân viên ở xa.

- Bữa ăn ca

- Được tham quan du lịch và tham gia các chuyến tập huấn hàng năm theo chính sách của tập đoàn.

- Được làm việc tại môi trường chuyên nghiệp do tập đoàn Ascott - tập đoàn quốc tế quản lý duy nhất tại Hạ Long. Cơ hội phát triển nghề nghiệp theo các chương trình đào tạo của tập đoàn.

Yêu cầu công việc

Experience:

-At least 1-2 year experienced at similar position.

Competencies:

- Excellent communication, strong time management, versatility and conflict resolution are crucial skills for duty executive to have. It's important for duty executives to be flexible as they may be required to work varied shifts, including early mornings, late evenings, weekends and public holidays.

- Knowledge of Microsoft Office, PowerPoint, MS Team& other software& App. Good coordination skills, meticulous, organized, neat and diligent.

- Able to converse well in English.

Yêu cầu hồ sơ

- Nộp hồ sơ ứng tuyển trên Hoteljob.vn. 
Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Bán đảo 3, Marina Hạ Long, phường Bãi Cháy, Thành phố Hạ Long, tỉnh Quảng Ninh, Vietnam
  • https://www.discoverasr.com/en/citadines/vietnam/citadines-marina-halong
  • Citadines là thương hiệu được quản lý bới tập đoàn The Ascott Limited (Singapore)- là một trong những tập đoàn quản lý-vận hành cho thuê các tòa nhà lớn nhất trên thế giới. Tòa Citadines Marina Halong với 580 căn hộ khách sạn, nội thất hiện đại, tiện nghi có view toàn cảnh hướng Vịnh Hạ Long.

Thông tin liên hệ

  • Ngô Thị Ánh Vân - Trưởng phòng Nhân sự

Mã QR giới thiệu