Giám sát lễ tân/ Front Office Supervisor
- Hạn nộp: 31/12/2023
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Quận Sơn Trà - Đà Nẵng
Làm theo ca
Khách sạn/ Khu căn hộ
Tiền sảnh
Trưởng ca/ Giám sát
21/12/2023 14:09
Mô tả công việc
-Ensure Outstanding customer care at all times.
-Maintains a friendly, cheerful and courteous demeanour at all times.
-Courteously and accurately answers inquiries from potential guests and accepts hotel reservations.
-Responds to telephone and in-person inquiries regarding reservations, hotel information and guest concerns.
-Uses suggestive selling techniques to sell room nights, increase occupancy and revenue.
-Supervise daily shift process ensuring all team members adhere to standard operating procedures.
-Train, direct the work of, resolve issues/problems and coach and counsel the front desk team members to ensure a quality operation.
-Resolve customer issues, complaints, problems in a quick, efficient manner to maintain a high level of customer satisfaction and quality service.
-Adhere to company credit limit / floor limit policies.
-Allocate rooms to expected arrivals after checking the guests preferences and special requests.
-Build strong relationships and liaise with all other department's especially housekeeping, sales etc.
-Cross Check all billing instructions are correctly updated
-Controls cash transactions at the front desk and maintains complete responsibility for personal bank as specified by hotel bank agreement policy.
-Supervise the operations of the front desk to ensure an optimal level of service and hospitality is provided to the guests.
-Performs other duties as assigned, requested or deemed necessary by management.
-Ensure Front office log book and hotel log book is always updated and actioned upon.
-Ensures safety by following guest check in and security procedures and reporting suspicious activity to security, manager, or MOD.
-Participate in hotel committees and task force assignments.
-Assist all departments in servicing the guests during high volume periods.
-Takes responsibility in the absence of the Front Office Manager
-Other duties as assigned by the Front Office Manager
Quyền lợi được hưởng
-
Dynamic and professional working environment,
chance to study and career development
-
Competitive salary
-
English training course provided.
-
Social insurance, Health insurance
and Unemployment as per State stipulation
-
Bao viet 24/24 accidence cover
Yêu cầu công việc
- - At least 1 year
experience in front office as supervisory position.
- Good inter¬personality
skills and outgoing, friendly.
- Strong in English
communication skills and ability of speaking.
- Second foreign language
is an advantage.
- General knowledge of
the city where hotel is located and its attractions.
- Extensive knowledge of
the hotel, its services and facilities.
- Good command of Microsoft
Office tools.
Yêu cầu hồ sơ
Please send CV via Hotel or email address: hrm a còng diamondseahotel.com
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- 232 Võ Nguyên Giáp, Phước Mỹ, Sơn Trà, Đà Nẵng, Việt Nam
- https://www.diamondseahotel.com
Khách sạn 4 sao Diamond Sea Hotel nằm trên đường Võ Nguyên Giáp, được mệnh danh là con đường đẹp nhất Đà Nẵng và hướng ra bãi biển Phạm Văn Đồng - Mỹ Khê là 1 trong 6 bãi biển quyến rũ nhất hành tinh, trong khu vực có nhiều bãi tắm liên hoàn tuyệt đẹp, là một trong những điểm nghỉ ngơi, thư giãn, tắm biển lý tưởng nhất khu vực châu Á. Đến với khách sạn Diamond Sea Hotel, Quý khách sẽ được tận hưởng những cảm giác thư giãn, ấn tượng và thật khó quên mỗi khi có dịp nghỉ tại đây. Với vị trí ưu việt cùng với thiết kế chú trọng đến sự tiện ích và sảng khoái, Quý khách có thể ngắm nhìn công viên Biển hay bãi biển mênh mông đẹp quyến rũ cũng như toàn cảnh thành phố. Chúng tôi đang tìm kiếm những ứng viên năngđộng, chuyên nghiệp và tận tụy với công việc cho các vị trí sau làm việc tại khách sạn Diamond Sea Hotel:
Thông tin liên hệ
- Phòng NS