Assistant Front Office Manager
- Hạn nộp: 10/03/2016
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Đà Nẵng
Giờ hành chính
Khách sạn/ Khu căn hộ
Tiền sảnh
05/09/2017 15:24
Mô tả công việc
Customer Satisfaction (Guest Feedback, Social Media Review). • Financial Performance (Up selling, Room Revenue, Operation Auditing). • Showing Initiative, Problem Solving, Staff Training, Team Leading. • Manages and motivates the Front Office team in order to provide a high standard of service for customers. • Welcomes guests and fosters customer loyalty through his/her friendly manner. • Develops high quality relationships with guests throughout their stay. • Handles any guest complaints or contentious issues that cannot be settled directly by team members and provides a fast solution. • Oversee and supervises guest arrivals and departures with the front office executive and duty managers. • Provide high level of customer service and maintain a high profile in the day to day front office operations. • Ensure that personalized service is offered to each and every guest. • Ensures that the pricing policy and internal audit procedures are duly applied. • Supervises the management of debtors, group and individual guest invoicing and cash operations. • Monitor all executive floor executives to ensure maximum guest satisfaction through personal recognition and prompt cordial attention from arrival through departure. • Review arrival list for all arrivals and VIPs to check room allocations, amenities and special requests. • Prepare Room revenue and occupancy forecast take action on rate strategies. • Is involved in recruitment of new team members for front office. • Integrates and trains employees, providing support for skills development. • Ensures that all front desk employees are well presented (uniforms, personal hygiene etc), and also punctual. • Ensures that the workplace remains clean and tidy • Ensure team members have current knowledge of hotel products, services, facilities, events, pricing and policies and knowledge of the local area and events. • Have a good knowledge of all systems and standard operating procedures of front office. • Ensures that guest documentation and information is available and up-to-date. Quyền lợi được hưởng
Quyền lợi được hưởng
Thỏa thuận khi phỏng vấn
Yêu cầu công việc
Thỏa thuận khi phỏng vấn
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- 232 Võ Nguyên Giáp, Phước Mỹ, Sơn Trà, Đà Nẵng, Việt Nam
- https://www.diamondseahotel.com
Khách sạn 4 sao Diamond Sea Hotel nằm trên đường Võ Nguyên Giáp, được mệnh danh là con đường đẹp nhất Đà Nẵng và hướng ra bãi biển Phạm Văn Đồng - Mỹ Khê là 1 trong 6 bãi biển quyến rũ nhất hành tinh, trong khu vực có nhiều bãi tắm liên hoàn tuyệt đẹp, là một trong những điểm nghỉ ngơi, thư giãn, tắm biển lý tưởng nhất khu vực châu Á. Đến với khách sạn Diamond Sea Hotel, Quý khách sẽ được tận hưởng những cảm giác thư giãn, ấn tượng và thật khó quên mỗi khi có dịp nghỉ tại đây. Với vị trí ưu việt cùng với thiết kế chú trọng đến sự tiện ích và sảng khoái, Quý khách có thể ngắm nhìn công viên Biển hay bãi biển mênh mông đẹp quyến rũ cũng như toàn cảnh thành phố. Chúng tôi đang tìm kiếm những ứng viên năngđộng, chuyên nghiệp và tận tụy với công việc cho các vị trí sau làm việc tại khách sạn Diamond Sea Hotel:
Thông tin liên hệ
- Phòng NS