IT MANAGER (3-star Hotel)
- Hạn nộp: 30/04/2016
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
HCMC
Giờ hành chính
07/04/2016 14:24
Mô tả công việc
- IT project managers plan, organise, and integrate cross-functional information technology projects that are significant in scope and impact. - As businesses are increasingly reliant on technology, your role as IT manager is crucial to business continuity and success. - You will be advising organisations on IT solutions that will best help them grow and perform more efficiently. You’ll work with companies from beginning to end, outlining the most effective resources and oversee projects through design, development to completion. - Whatever project you’re working on, your daily tasks may include: oversee installation; ensure back up systems operate effectively; contribute to organisational policy regarding quality standards and strategic planning. - Speaking to your management team/clients to find out what they want and to advise them objectively on where IT might make a difference to the business - Planning the stages of the project and how each affects the business - Coordinating the project team - Agreeing costs, timescales and standards to be met and monitoring these throughout the project - Adjusting the plans where needed - Making sure there is a smooth change over from the old system to the new one - Keeping management and clients updated on progress - Evaluation of each project stage and once completed - Assist with upgrading information security. - Maintains quality service by establishing and enforcing organization standards. - Other tasks as assigned by direct manager.
Quyền lợi được hưởng
- Salary : Competitive salary and Bonus - Benefits: 12 days full paid leave a year. - To enjoy the full benefits according to the Labor Code and other regulations
Yêu cầu công việc
- Sex: Male - 4 years + Microsoft server administration and support in a similar size environment - IT related degree or equivalent - Self-motivated with desire to foster a sense of urgency when addressing customer concerns, coupled with a strong command of business and technical abilities - Excellent communication and customer service skills and professional appearance - Must have a strong acumen for not simply managing but leading, coaching, mentoring, developing staff, managing performance and succession planning - Strong history of using data to drive decisions and solutions - Team player with strong collaboration skills - Any experiences of working in a professional services firm would be advantageous, as would knowledge of ITIL.
Yêu cầu hồ sơ
- Cover letter - CV - Related certificates
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô: 100 - 499
- 48 Trần Đình Xu, phường Cô Giang, Quận 1, Hồ Chí Minh, Việt Nam
- http://www.cititels.com
Công ty TNHH Đầu Tư Quản Lý Cititel là công ty tiên phong trong việc xây dựng, phát triển và quản lý chuỗi khách sạn phân khúc 3 sao, 4 sao. Niềm tự hào của chúng tôi là tất cả các Khách sạn đều tọa lạc tại khu trung tâm của các Thành phố lớn trên cả nước. Với thiết kế ấn tượng, đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, tận tâm và ứng dụng các xu hướng công nghệ hiện đại, tất cả nhằm mục tiêu mang lại sự tiện nghi và thoải mái nhất cho Khách hàng khi lựa chọn trải nghiệm trên hệ thống Khách sạn của chúng tôi. Trong kế hoạch, Công ty TNHH Đầu Tư Quản Lý Cititel dự kiến quản lý khoảng 2000 phòng ở Tp. HCM, Hà Nội, Đà Nẵng, Đà Lạt và các tỉnh thành khác trong cả nước. Với mục tiêu phục vụ hơn 1 triệu khách mỗi năm trong giai đoạn từ đây cho đến năm 2020, Cititel hân hoan chào đón những Tài năng, ham học hỏi và có khát vọng phát triển sự nghiệp trong ngành dịch vụ mến khách gia nhập vào đội ngũ của chúng tôi
Thông tin liên hệ
- Ms Hương