Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

https://www.hoteljob.vn/ho-so-online/2643024-truong-nguyen-quynh-anh 2643024-truong-nguyen-quynh-anh.pdf
Truong Nguyen Quynh Anh

Truong Nguyen Quynh Anh

Hồ sơ 5 sao vàng 99 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 09/05/1999, 26 tuổi

Tam binh, thu duc, HCM

Cập nhật: 26/08/2025

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
4 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

To leverage my customer service experience and leadership skills in the role of supervisor, ensuring outstanding guest satisfaction and team performance. I am to contribute to a positive and efficent working environment while continously growing within hospitality industry.

Trình độ học vấn chuyên môn

HCMC University of Technology

BACHERLOR'S DEGREE IN BUSINESS ADMINISTRATION - Đại học

2017 → 2021

Kĩ năng

Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn
Communication skill : English

Kinh nghiệm làm việc

Front Desk Agent tại Fairfield by Marriott South Binh Duong

6/2022 → 6/2025 (3 năm )

Binh Duong

Extend a warm welcome to guest, assist guest in a polite and friendly manner. Control room status and arrange the room for arrivals next day and for VIP guest. Assist guest in providing conceirge services for guest such as pick-up and drop-off car, assist luggages, book tours Handle check-in, check-out and double check arrivals and departures list. Ensure the cash float and credit card transactions are recorded correctly. Update handover log with important guest notes and pending request. Receive guest's feedback or inquiries, handle incidents or complaint from guest. Then resolve it and follow up with guest. Finally report to HOD. Brief next team about special request, unresolved issue.

Banquet waitress - Casual Labor Leader tại Mai House Saigon Hotel

6/2019 → 5/2022 (2 năm 10 tháng)

HCM

Welcome and take order from guest. Serve foods and drinks following high standards. Follow guest request and assist colleagues clean up when the event finished. Assist manager assign work for teammates effectively to get the job done.

Mong muốn về công việc

-Professional working environment -Good benefit for associate

Giải thưởng

Consolation Prize of Wine Serving Contest

6/2018

A contest to understand about wine serving procedure. Have knowledge about name, area, period of year for making wine. Achieve 3rd award

Thông tin tham khảo

Tran Phat - Duty Manager

Fairfield by Marriott South Binh Duong

Phat.Tran2@marriott.com

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo