Personal Assistant/Secretary for GM
- Hạn nộp: 15/05/2024
- Mức lương: 8 - 12 triệu
Thông tin cơ bản
1
Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội
Giờ hành chính
Hành chính, nhân sự
Nhân viên
29/04/2024 11:33
Mô tả công việc
- Manage the General Manager’s diary to co-ordinate meetings/appointments, and to ensure smooth running of such meetings
- Screen/handle telephone calls, appointments, mails and emails and take action accordingly
- Take minutes at the Executive Committee Meeting
- Coordinate and communicate with various departments and all levels of staff on matters directed by the General Manager
- Prepare and manage correspondences with internal and external parties for General Manager’s signature
- Attend to requests from divisional, corporate or owners offices and facilitate it accordingly
- Attend to residents/patrons’ special requests or complaints that are directed to the General Manager
- Co-ordinate travel arrangements in a highly efficient manner and prepare detailed travel file accordingly
- Ensure approval forms are prepared for the General Manager for signature and approval of the Vice President, Operations, e.g. leave application forms, travel approval forms, expense claims reports, etc.
- Maintain systematic up-to-date filing and tracing systems
- Maintain and update Executive Committee and Department Heads’ personal files kept in the General Manager’s office
- Maintain and update Executive Committee and Department Heads’ leave record
- Maintain and update ‘Manager-On-Duty’ schedule
- Prepare monthly financial data reports
- Maintain confidentiality of sensitive matters/issues
- Manage and upkeep the functionality and cleanliness of the office
- Ensure adequate stock of office stationery
- Maintain a high level of professionalism and project a positive image of the organization.
- Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times
- Perform other reasonable duties assigned by the assigned by the Management
Quyền lợi được hưởng
- Take 2 days off/week
- 100% social insurance payment based on salary from the first day of work
- Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide
- Develop your talent through learning programs by Academy Accor
- Opportunity to grow within your property and across the world
- Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities
Yêu cầu công việc
- Diploma education
- Minimum 2 years of secretarial experience with at least 1 years serving the senior management level
- Excellent reading, writing and oral proficiency in English language. Fluently Vietnamese
- Good working knowledge of MS Excel, Word, & PowerPoint
- Good communication and customer contact skills
- Service oriented with an eye for details
- Ability to work effectively and contribute in a team
- Self-motivated and energetic
- Well-presented and professionally groomed at all times
Yêu cầu hồ sơ
Cách thức ứng tuyển:
- Nộp hồ sơ trực tiếp tại trang web Hoteljob
- Điền mẫu đơn ứng tuyển tại phòng Nhân Sự: Khách sạn Mövenpick Hà Nội Centre – 83A Lý Thường Kiệt, Hoàn Kiếm, Hà Nội
- Mọi chi tiết xin vui lòng liên hệ với Phòng Nhân sự (024.38222800 – Máy lẻ 6503) trong giờ hành chính từ thứ 2 đến thứ 6 hàng tuần
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- 83a Đường Lý Thường Kiệt, Hoàn Kiếm District, Hanoi, Vietnam
- https://www.movenpick.com
Khách sạn Mövenpick Hà Nội Centre tọa lạc tại quận trung tâm thủ đô. Với nét kiến trúc Pháp độc đáo cùng các trang thiết bị hiện đại và phong cách phục vụ chuyên nghiệp, khách sạn Mövenpick Hà Nội Centre tự hào là sự lựa chọn hàng đầu cho khách doanh nhân và khách du lịch nghỉ dưỡng. Năm 2019, khách sạn vinh dự đoạt Giải thưởng Khách sạn sang trọng thế giới 2019 do các tổ chức du lịch uy tín bình chọn.
Thông tin liên hệ
- Phòng Nhân sự - Chuyên viên Phụ trách Tuyển dụng