Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
31585 1

Assistant HR Manager / Phó phòng Nhân sự

  • Hạn nộp: 30/05/2024
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận Bình Thạnh - TP HCM
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Ngành nghề
Hành chính, nhân sự
Cập nhật
26/04/2024 19:36

Mô tả công việc

 Assist to human resources manager in functional areas of HR included recruitment, compensation, benefits, training, performance management processes, change management, and employment law.

 Assist in leading and overseeing the day-to-day operation of the Human Resources Department

 Provide Payroll and Benefits with required information for accurate and timely processing of employee information.

 Perform all duties and responsibilities in a timely and efficient manner in accordance with established company policies and procedures.

 Maintain a favourable working relationship with all hotels employees to foster and promote a co-operative and harmonious working environment.

 Manage manning & salary budget.

 Partner with management teams to recommend employment decisions.

 Ensure compliance with all applicable state and local employment, pay and workplace laws and regulations.

 Conduct recruitment process from sourcing, screening, qualifying to evaluating the candidates.

 Assist various annual projects like annual salary review, performance appraisal & budgeting.

 Prepare human resources memos, letters, reports.

 Provides clear and effective communication across the Organization.

 Collect and maintain data from employee engagement surveys, exit interviews, turnover statistics, absenteeism reports to identify trends, training needs and supervisory issues.

 Track KPI’s and metrics

Quyền lợi được hưởng

  • Attractive salary and benefits
  • Dynamic, agile and autonomy working environment.
  • Learning and development opportunities.
  • Engagement activities.

Yêu cầu công việc

  • Bachelor’s degree in human resources, business administration, hospitality or related field.
  • Profound knowledge of employment legislation and labor laws.
  • Proficient in MS Office
  • Proven experience in similar position in Hotel industry
  • Knowledge of HR functions (pay & benefits, recruitment, training & development etc.)
  • Good internet user and social media player.
  • Good communication and negotiation skills.
  • Hospitality-oriented

Yêu cầu hồ sơ

Ứng viên quan tâm vui lòng gởi hồ sơ hoặc CV qua Hoteljobs. Xin cảm ơn.
Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 1.000 - 4.999
  • Tầng 29, Tòa nhà Opal Tower, 92 Đường Nguyễn Hữu Cảnh, Phường 22, quận Bình Thạnh, Ho Chi Minh City, Vietnam
  • Bel Group Hospitality là Tập đoàn quản lý chuỗi khách sạn/ khu nghỉ dưỡng tiêu chuẩn 4-5 sao, quy mô hoạt động toàn quốc. Bel Group Hospitality luôn chào đón những nhân tài, có hoài bão, đầy tâm huyết và mong muốn gắn bó lâu dài cùng Tập đoàn.

Thông tin liên hệ

  • Nhân sự

Mã QR giới thiệu