certy resume

Hoteljob.vn

Chu Hoàng Minh Tâm

Chu Hoàng Minh Tâm

Reservation / Revenue Department

As a person who is really devoted to the international hospitality industry with 3 years of experience, I am seeking a challenging working environment to broaden my knowledge and experience in this industry. Working closely with colleagues and practicing professional etiquette enhances the customer's experience.

Thông tin cá nhân

Họ và tên

Chu Hoàng Minh Tâm

Giới tính

Nữ

Ngày sinh

21/04/1999

Địa chỉ

Nha Trang, Khánh Hoà

Cập nhật

15/03/2023

Trang cá nhân

Thông tin cơ bản

Kinh nghiệm làm việc

Từ 1 đến 3 năm

Vị trí

Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng

Mức lương mong muốn

12 - 20 triệu

Nơi mong muốn làm việc

Tiếng Anh (Giỏi)

Ngoại ngữ

Tiếng Anh (Giỏi)

Công việc mong muốn

Mong muốn về công việc

Kỹ năng

  • 100% Kỹ năng
    Tin học văn phòng 100%
  • 100% Kỹ năng
    Giao tiếp 100%
  • 100% Kỹ năng
    Teamwork 100%
  • 80% Kỹ năng
    AutoCAD 80%
  • 60% Kỹ năng
    Adobe 60%
  • 80% Kỹ năng
    SketchUp 80%

Học vấn - Chuyên môn

IHTTI School of Hotel Management

Higher Diploma in International Hospitality and Design Management - Cao đẳng - 2017 - 2020

University of Derby

Barchelor of Art (Hons) in International Hospitality and Design Management - Đại học - 2021 - 2022

Kinh nghiệm làm việc

Rooms Operations Supervisor Training tại AKA Brickell Hotel

Miami, USA - 11/2021 - 6/2022

Concierge Trainee tại Intercontinental Grand Stanford Hong Kong

Hong Kong - 6/2018 - 12/2018

Front Office Trainee - Front Desk tại The Peninsula Hong Kong

Hong Kong - 2/2019 - 8/2019

Proceeded check-in, rooming, in-room checkin and check-out. Well-trained Forbes and LQA standard Prepared VIPs special amenities, guest folder. Responsible for the daily administration work, answering the guest requests and incoming phone calls. Tried to maximize hotel revenue by upselling. Supported another department (e.g: Guest Relation, Marketing, etc.) Suggesting the local attractions and restaurants to the guest. Well-communication between the guests, colleagues and managers Following up with the guest from check-in until see off

Room Division Administration Trainee tại Four Seasons Hong Kong

Hong Kong - 2/2020 - 6/2020

Addressed between 500 to 600 rooms both hotel and apartment and departmental concerns per day via telephone Effectively using OPERA systems to assure guest billing Strictly followed WHO’s hygiene standard during the outbreak of COVID-19

Thông tin tham khảo

Hình ảnh

Thank You!