Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Chu Hoàng Minh Tâm

Chu Hoàng Minh Tâm

Hồ sơ 5 sao 671 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 21/04/1999, 25 tuổi

Nha Trang, Khánh Hoà

Cập nhật: 15/03/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

As a person who is really devoted to the international hospitality industry with 3 years of experience, I am seeking a challenging working environment to broaden my knowledge and experience in this industry. Working closely with colleagues and practicing professional etiquette enhances the customer's experience.

Trình độ học vấn chuyên môn

IHTTI School of Hotel Management

Higher Diploma in International Hospitality and Design Management - Cao đẳng

2017 → 2020

University of Derby

Barchelor of Art (Hons) in International Hospitality and Design Management - Đại học

2021 → 2022

Kĩ năng

Tin học văn phòng
Giao tiếp
Teamwork
AutoCAD
Adobe
SketchUp

Kinh nghiệm làm việc

Rooms Operations Supervisor Training tại AKA Brickell Hotel

11/2021 → 6/2022 (7 tháng)

Miami, USA

Concierge Trainee tại Intercontinental Grand Stanford Hong Kong

6/2018 → 12/2018 (5 tháng)

Hong Kong

Front Office Trainee - Front Desk tại The Peninsula Hong Kong

2/2019 → 8/2019 (6 tháng)

Hong Kong

Proceeded check-in, rooming, in-room checkin and check-out. Well-trained Forbes and LQA standard Prepared VIPs special amenities, guest folder. Responsible for the daily administration work, answering the guest requests and incoming phone calls. Tried to maximize hotel revenue by upselling. Supported another department (e.g: Guest Relation, Marketing, etc.) Suggesting the local attractions and restaurants to the guest. Well-communication between the guests, colleagues and managers Following up with the guest from check-in until see off

Room Division Administration Trainee tại Four Seasons Hong Kong

2/2020 → 6/2020 (4 tháng)

Hong Kong

Addressed between 500 to 600 rooms both hotel and apartment and departmental concerns per day via telephone Effectively using OPERA systems to assure guest billing Strictly followed WHO’s hygiene standard during the outbreak of COVID-19

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile