
Quan Hiền Quyên
Nhân viên hành chính Admin
Thông tin cá nhân
Họ và tên
Quan Hiền Quyên
Giới tính
Nữ
Ngày sinh
26/10/1997
Địa chỉ
71/42 Lanh Binh Thang Street Ward 12 District 11 HCM City
Cập nhật
04/03/2022
Thông tin cơ bản
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Tiếng Anh (Trung bình)
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Trung bình)
Công việc mong muốn
Mong muốn về công việc
Kỹ năng
-
Teamwork 60%
-
Giao tiếp 60%
Học vấn - Chuyên môn
Đại Học Tôn Đức Thắng
Quản trị kinh doanh - Đại học - 2015 - 2019
Kinh nghiệm làm việc
Receptionists tại CÔNG TY TNHH TMDV & ĐT NHUẬN TÍN
HCMC - 5/2020 - 4/2021
Welcome guests, find out what guests want to meet, what to do.
Contact the department the customer needs to meet to confirm the customer coming to work
After receiving instructions from the customer, instruct the department to follow the requirements.
Receive incoming calls, provide information that is authorized to share.
Forward calls to relevant departments.
Receive all kinds of letters and parcels related to work delivered to company employees.
Receive requests to send letters and parcels from departmental personnel and contact fast delivery to the delivery staff
in charge of the area.
Save in the information book of receiving and delivering letters and parcels daily.
Coordinating administrative department staff to purchase stationery, holiday decorations.
Distributing stationery for use by departments.
Making statistics, making reports on the situation of procurement - repair of equipment and stationery.
Payment of repair costs.
Weekly revenue control.
Other jobs.