Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Trung bình)
25 - 99
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại Học Tôn Đức Thắng
Quản trị kinh doanh - Đại học
2015 → 2019
Kĩ năng
Teamwork | |
Giao tiếp |
Kinh nghiệm làm việc
Receptionists tại CÔNG TY TNHH TMDV & ĐT NHUẬN TÍN
5/2020 → 4/2021 (11 tháng)
HCMC
Welcome guests, find out what guests want to meet, what to do. Contact the department the customer needs to meet to confirm the customer coming to work After receiving instructions from the customer, instruct the department to follow the requirements. Receive incoming calls, provide information that is authorized to share. Forward calls to relevant departments. Receive all kinds of letters and parcels related to work delivered to company employees. Receive requests to send letters and parcels from departmental personnel and contact fast delivery to the delivery staff in charge of the area. Save in the information book of receiving and delivering letters and parcels daily. Coordinating administrative department staff to purchase stationery, holiday decorations. Distributing stationery for use by departments. Making statistics, making reports on the situation of procurement - repair of equipment and stationery. Payment of repair costs. Weekly revenue control. Other jobs.