Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 1 | 21:39 26/03/2025 |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 10 đến 20 năm
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
20 - 30 triệu
Tiếng Anh (Trung bình)
5 sao
Buồng phòng
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại Học Duy Tân
Quản trị du lịch, khách sạn - Cao đẳng
2008 → 2011
Kĩ năng
Kỹ năng giao tiếp ứng xử | |
Kỹ năng giám sát | |
Kỹ năng làm việc nhóm, tư duy xử lí tình huống | |
kỹ năng lập kế hoạch, kiểm soát kế hoạch |
Kinh nghiệm làm việc
Assistant Housekeeping Manager tại Vinpearl Resort & Golf Nam Hội An
1/2024 → Hiện tại
Quảng Nam
Manage a staff of up to 123 people. • Room block management: 429 Rooms; 132 Villa • Control the implementation of standards, procedures, regulations • Direct and manage the daily operations of the department • Manage and arrange personnel according to the hotel's operational situation • Conduct regular operational meetings to review, monitor, adjust and upgrade the performance of the entire Department, and explain new directions, policies and procedures • Review potential hazards to the department's operational system and make recommendations on how to resolve, prevent or minimize their impact • Directly manage daily operational situations and incidents of the department and make recommendations on how to resolve, prevent or minimize their impact • Directly manage daily operational situations and incidents of the department • Supervise laundry operations • Communicate with the Front Desk regarding expected guest check-in, check-out, room assignment and room list, VIP guests • Ensure compliance with the Hotel's standards for rooms, laundry and general housekeeping • Conduct regular department meetings • Supervise external contractors to ensure contract compliance • Prepare regular schedules based on tasks to be performed on a weekly, monthly and annual basis • Prepare department action plans to maintain service quality • Prepare annual department budget/Prepare annual department budget • Control assets, damaged goods, abandoned records/Control assets, damaged goods, abandoned records • Control consumption of guest supplies, toiletries, mini-bar supplies, printing and stationery and their appropriate records • Improve guest satisfaction by effectively addressing housekeeping department concerns and complaints. • Manage budgets effectively while maintaining appropriate staffing levels to meet changing guest volume needs. • Improve team productivity by providing ongoing training and support to housekeeping department members. • Coordinate special projects such as deep cleaning or preparation for major events while minimizing disruption to the guest experience. • Maintain high quality service standards through regular communication with guests and other departments of the hotel. • Reduce staff turnover through effective recruiting, interviewing, and onboarding processes for new hires. • Increase staff performance through effective supervision and training. • Work with the front desk to respond promptly to all guest requests. • Maintain facility grounds, equipment, and safety compliance. • Oversee annual budgets to address supply, labor, and maintenance needs. • Conduct training classes to educate staff on facility procedures.
Housekeeping Manager tại Meritel Hà Nội
7/2022 → 12/2023 (1 năm 5 tháng)
Hà Nội
- Kiểm soát việc thực hiện các tiêu chuẩn, quy trình, quy định. - Điều hành, quản lý các hoạt động hàng ngày của bộ phận. - Quản lý và sắp xếp nhân sự theo tình hình hoạt động của khách sạn. - Xây dựng kế hoạch định kỳ dựa trên các công việc cần thực hiện hàng tuần,tháng, năm. - Xây dựng kế hoạch hành động của bộ phận nhằm duy trì chất lượng dịch vụ. - Xây dựng ngân sách hàng năm của bộ phận. - Kiểm soát tài sản, hàng hử hỏng, đỗ vở - Kiểm soát hàng vật tư tiêu hao, kiểm soát định mức hạn mức của bộ phận
Giám sát buồng phòng tại Vian Hotel Đà Nẵng
11/2011 → 8/2015 (3 năm 9 tháng)
Đà Nẵng
Giám sát buồng phòng tại Khách sạn Mường Thanh Nhật Lệ
8/2015 → 8/2018 (3 năm )
Đồng Hới, Quảng Bình
- Kiểm soát việc thực hiện các tiêu chuẩn, quy trình, quy định. - Điều hành, quản lý các hoạt động hàng ngày của bộ phận. - Quản lý và sắp xếp nhân sự theo tình hình hoạt động của khách sạn.
Tổ trưởng Housekeeping tại Vinpearl Hotel Quảng Bình_Melia Vinpearl Quảng Bình
8/2018 → 6/2022 (3 năm 10 tháng)
Đồng Hới, Quảng Bình
- Kiểm soát việc thực hiện các tiêu chuẩn, quy trình, quy định. - Điều hành, quản lý các hoạt động hàng ngày của bộ phận. - Quản lý và sắp xếp nhân sự theo tình hình hoạt động của khách sạn. - Xây dựng kế hoạch định kỳ dựa trên các công việc cần thực hiện hàng tuần,tháng, năm. - Xây dựng kế hoạch hành động của bộ phận nhằm duy trì chất lượng dịch vụ. - Xây dựng ngân sách hàng năm của bộ phận. - Kiểm soát tài sản, hàng hử hỏng, đõ vở - Kiểm soát hàng vật tư tiêu hao, kiểm soát định mức hạn mức của bộ phận