Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Trần Yến Linh

Trần Yến Linh

Hồ sơ 5 sao vàng 453 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 28/09/2001, 22 tuổi

14/1C đường 359, phường Phước Long B, Thành phố Thủ Đức

Cập nhật: 10/12/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC, Bình Dương, Đồng Nai
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
3 sao

Giới thiệu bản thân

Tôi là một người năng động, tích cực trong mọi hoàn cảnh, có thể thích ứng với nhiều trường hợp, có khả năng nói tiếng anh, giao tiếp tốt, có kinh nghiệm làm việc nhóm hoặc cá nhân, khả năng chịu áp lực cao

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại học Văn hoá Thành phố Hòi Chí Minh

Quản trị dịch vụ du lịch và lữ hành - Đại học

2019 → 2023

Kĩ năng

Office, Logical thinking and creative, English Communication

Kinh nghiệm làm việc

Sale/Cashier Employee tại FIKA COFFEE SHOP

8/2019 → 2/2022 (2 năm 6 tháng)

Thủ Đức

• Prepare drinks according to the bar's recipe. • Conmunicate with foreigner. • Operated cash register and processed transactions accurately, efficiently, and with a friendly demeanor. • Maintained store cleanliness and organization, including stocking shelves, rotating products, and ensuring displays were neat and visually appealing. • Assisted with receiving and unloading deliveries, checking in products, and managing inventory levels.

Sale tour tại HaiDang Travel

5/2022 → 6/2022 (1 tháng)

675 Tân Sơn, Tân Phú

• Sell tour for Foreigners and Vietnamese. • Design tour programme according to customer requests. • Answer phone and email when guests contact. • Advertise tour programme on media publication. • Make reports of sales every day.

Reception tại Sanouva Saigon Hotel

2/2023 → / (1 năm 2 tháng)

175-177 Lý Tự Trọng

• Worked to build strong relationships with guests to anticipate and exceed their expectations, resulting in increased guest loyalty and satisfaction. • Welcomed VIP guests and ensured their personalized needs and preferences were met during their stay, creating a memorable experience for them. • Interpersonal skills: Being able to build positive with colleagues, clients, and other stakeholders, and to collaborate effectively as part of a team. • Adaptability and exibility: Being able to respond to changingsituations, learn new skills, and adapt to new environments and cultures. • Coordinated special events and activities for guests, including tours, transportation, and reservations, based on their interests and needs. • Responded promptly and effectively to guest inquiries and complaints, resolving issues to their satisfaction and following up to ensure their continued loyalty to the hotel. • Conducted regular audits of guest feedback, identifying areas of improvement and developing action plans to enhance guest satisfaction. • Maintained accurate guest proles and ensured all guest information was kept condential and secure. • Provided training and guidance to other hotel staff to ensure consistent delivery of exceptional guest service.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile