certy resume

Hoteljob.vn

Nguyễn Thị Thu Trang

Nguyễn Thị Thu Trang

Butler, Guest Experience Maker, Guest Relation Officer

Với hơn 3 năm kinh nghiệm bán hàng, giao tiếp với khách hàng, quản lý cửa hàng, 1 năm kinh nghiệm lễ tân/ giám sát lễ tân ở resort 4 sao Phú Quốc (hơn 80% khách du lịch là người nước ngoài) , cùng với tinh thần ham học hỏi, chịu khó tiếp thu, kỹ năng làm việc nhóm, xử lý vấn đề và niềm đam mê trong ngành dịch vụ, F&B, tôi mong muốn được cống hiến hết mình cùng góp sức cho sự phát triển chung của công ty.

Thông tin cá nhân

Họ và tên

Nguyễn Thị Thu Trang

Giới tính

Nữ

Ngày sinh

16/10/1989

Địa chỉ

747/1 Trương Công Định, P9, Vũng Tàu

Cập nhật

25/11/2025

Trang cá nhân

Thông tin cơ bản

Kinh nghiệm làm việc

Từ 5 đến 10 năm

Vị trí

Nhân viên

Mức lương mong muốn

Thỏa thuận

Nơi mong muốn làm việc

Tiếng Anh (Khá), Tiếng Trung (Trung bình)

Ngoại ngữ

Tiếng Anh (Khá), Tiếng Trung (Trung bình)

Công việc mong muốn

Mong muốn về công việc

Kỹ năng

  • 80% Kỹ năng
    Lắng nghe và xử lý tình huống 80%
  • 80% Kỹ năng
    Giải quyết phàn nàn 80%
  • 80% Kỹ năng
    Profiency in MS offices 80%

Học vấn - Chuyên môn

- Tốt nghiệp THPT loại khá.
- Tham dự khoa Kinh doanh Quốc Tế ĐH Ngoại Thương HCMC, 2008-2012

Kinh nghiệm làm việc

SALES REPRESENTATIVE AND CASHIER tại Tam An Korea Company

Hồ Chí Minh - 4/2012 - 3/2016

Provided product recommendations to help customers find the right items and improve their shopping experience.
Processed all cash and card transactions accurately while maintaining a balanced cash drawer.
Resolved customer questions and concerns quickly and professionally.
Kept the sales floor organized and ensured products were well-displayed and stocked.
Supported daily sales operations and contributed to meeting store targets.

RESTAURANT SUPERVISOR tại Sea Sense Resort, Phu Quoc Island, Kien Giang

Phú Quốc - 5/2016 - 7/2017

Greet guests upon arrival and ensure a warm, courteous and welcome.
Suggest guests a personalized itinerary based on their length of stay, interests, etc.
Address guest concerns and complaints promptly and effectively to ensure exceptional service and uphold guest satisfaction.
Coordinate other departments to meet guest needs smoothly and ensure all duties are completed in a timely and organized manner.
Train and coach the team as well as motivate them.
Respond to telephone and in-person inquiries regarding reservations, hotel information and guest concerns.

RESTAURANT SUPERVISOR tại Six Senses Resort, Con Dao Islands

Vũng Tàu - 8/2018 - 9/2021

Achievement: LQA – STAR EMPLOYEE CERTIFICATE
Acquire knowledge about upselling techniques and train these skills to the team.
Co-ordinate with bar staff, service staff and kitchen staff to ensure smooth operation and guest satisfaction.
Prepare roster and ensure appropriate coverage for all shifts while considering operational needs.
Conduct daily pre-shift briefings.
Assist in inventory management and stock ordering.
Communicate to the VIP guest and provide assistance with their queries, promptly respond to guest with any additional request.
Present and explain the menu and suggest wines for the guests.
Supervise the operations to ensure smooth service and a positive guest experience.
To be in charge of destination dining and also ensure private in-room dining service follow high standards of etiquette.

Thông tin tham khảo

Hình ảnh

Thank You!