Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Nhân viên
Thỏa thuận
Tiếng Anh (Khá), Tây Ban Nha (Trung bình)
4 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Kĩ năng
Kinh nghiệm làm việc
Sell Representative and Cashier tại Lan Tan One Member Limited Liability Company
10/2012 → 11/2013 (1 năm 1 tháng)
Vũng Tàu, Bà Rịa - Vũng Tàu, Việt Nam
Resolved customer complaints by investigating problems and suggesting solutions. Served customers by selling products and meeting customer needs. Handled cash and credit transaction.
General Manager/ Cake Decorator and Baker tại Windy Bakery and Coffee
1/2014 → 5/2016 (2 năm 3 tháng)
Vũng Tàu, Bà Rịa - Vũng Tàu, Việt Nam
Took orders, served food and beverages, collected the customers’ payments and prepared bills. Merchandised baked goods and ensured quality control. Oversaw inventory, managed costs and the bakery’s budget to ensure profitability. Delegated administrative tasks and general management. Scheduled and directed staff in daily work assignments.
Receptionist/ Front Office Supervisor tại Sea Sense Resort
8/2016 → 9/2017 (1 năm 1 tháng)
Phú Quốc, tỉnh Kiên Giang, Việt Nam
Resolved customer issues and complaints in a quick, efficient manner to maintain a high level of customer satisfaction and quality service. Maintained smooth operation of the front desk, ensured all duties are completed in a timely and organized manner. Assisted other departments in servicing the guests during high volume periods, performed other duties as deemed necessary by management. (i.e. I worked as MC for Christmas and New Year Gala while also performed front desk duties and helped F&B and housekeeping departments) Trained and coached the front desk team members to ensure a quality operation. Checked guests in and out of the hotel, performed daily Front Desk Agent duties. Responded to telephone and in-person inquiries regarding reservations, hotel information and guest concerns.