Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

https://www.hoteljob.vn/ho-so-online/228560-nguyen-thi-thu-trang 228560-nguyen-thi-thu-trang.pdf
Nguyễn Thị Thu Trang

Nguyễn Thị Thu Trang

Hồ sơ 5 sao vàng 946 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 16/10/1989, 36 tuổi

747/1 Trương Công Định, P9, Vũng Tàu

Cập nhật: 25/11/2025

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
Toàn Quốc, Đà Nẵng, Khánh Hòa
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá), Tiếng Trung (Trung bình)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

Với hơn 3 năm kinh nghiệm bán hàng, giao tiếp với khách hàng, quản lý cửa hàng, 1 năm kinh nghiệm lễ tân/ giám sát lễ tân ở resort 4 sao Phú Quốc (hơn 80% khách du lịch là người nước ngoài) , cùng với tinh thần ham học hỏi, chịu khó tiếp thu, kỹ năng làm việc nhóm, xử lý vấn đề và niềm đam mê trong ngành dịch vụ, F&B, tôi mong muốn được cống hiến hết mình cùng góp sức cho sự phát triển chung của công ty.

Trình độ học vấn chuyên môn

- Tốt nghiệp THPT loại khá. - Tham dự khoa Kinh doanh Quốc Tế ĐH Ngoại Thương HCMC, 2008-2012

Kĩ năng

Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn
Profiency in MS offices

Kinh nghiệm làm việc

SALES REPRESENTATIVE AND CASHIER tại Tam An Korea Company

4/2012 → 3/2016 (3 năm 10 tháng)

Hồ Chí Minh

Provided product recommendations to help customers find the right items and improve their shopping experience. Processed all cash and card transactions accurately while maintaining a balanced cash drawer. Resolved customer questions and concerns quickly and professionally. Kept the sales floor organized and ensured products were well-displayed and stocked. Supported daily sales operations and contributed to meeting store targets.

RESTAURANT SUPERVISOR tại Sea Sense Resort, Phu Quoc Island, Kien Giang

5/2016 → 7/2017 (1 năm 2 tháng)

Phú Quốc

Greet guests upon arrival and ensure a warm, courteous and welcome. Suggest guests a personalized itinerary based on their length of stay, interests, etc. Address guest concerns and complaints promptly and effectively to ensure exceptional service and uphold guest satisfaction. Coordinate other departments to meet guest needs smoothly and ensure all duties are completed in a timely and organized manner. Train and coach the team as well as motivate them. Respond to telephone and in-person inquiries regarding reservations, hotel information and guest concerns.

RESTAURANT SUPERVISOR tại Six Senses Resort, Con Dao Islands

8/2018 → 9/2021 (3 năm 1 tháng)

Vũng Tàu

Achievement: LQA – STAR EMPLOYEE CERTIFICATE Acquire knowledge about upselling techniques and train these skills to the team. Co-ordinate with bar staff, service staff and kitchen staff to ensure smooth operation and guest satisfaction. Prepare roster and ensure appropriate coverage for all shifts while considering operational needs. Conduct daily pre-shift briefings. Assist in inventory management and stock ordering. Communicate to the VIP guest and provide assistance with their queries, promptly respond to guest with any additional request. Present and explain the menu and suggest wines for the guests. Supervise the operations to ensure smooth service and a positive guest experience. To be in charge of destination dining and also ensure private in-room dining service follow high standards of etiquette.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo