
Tống Ngọc Thiên Nhã
Front office position
I believe I am suitable for front office position because of my background in internships, study processes, part-time job and full time which have multitask in sale skill, customer service, upselling, good behavior and professional attitude .... . I am being active and keen to learn, etc., I can quickly adapted to environment’s hotel. It is my honour to join with your company.
Thông tin cá nhân
Họ và tên
Tống Ngọc Thiên Nhã
Giới tính
Nữ
Ngày sinh
25/11/2002
Địa chỉ
117/11 Bình Quới Thanh Đa quận Bình Thạnh
Cập nhật
23/12/2024
Thông tin cơ bản
Kinh nghiệm làm việc
Dưới 1 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Tiếng Anh (Khá), Tiếng Trung (Trung bình)
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá), Tiếng Trung (Trung bình)
Công việc mong muốn
Mong muốn về công việc
Mong muốn được làm việc ở khối tiền sảnh, tiếp xúc trực tiếp và phục vụ khách hàng
Kỹ năng
-
Tin học văn phòng 60%
-
upselling 60%
-
Lắng nghe và xử lý tình huống 60%
-
Giải quyết phàn nàn 60%
-
Communication skill 60%
Học vấn - Chuyên môn
University Economics HCM
Hospitality Management - Đại học - 2024 - 2026
Saigon Tourism Vocational College
Hospitality Management - Cao đẳng - 2020 - 2023
Kinh nghiệm làm việc
Thực tập sinh tại Caravelle Hotel
Hô Chí Minh - 2/2023 - 5/2023
Check in & check out for guest on Opera.
I have learnt a lot about the hospitality sector, including: knowledge, good behavior, attitude, legality and how to have an excellent appearance, nice conversation, issue solving in a positive approach, and so on, in a professional international environment
Receptionist/ Concierge tại Alagon D’antique Hotel
Vietnam - 8/2023 - 4/2024
Customer service: Handle inquiries, address guest complaints, set up welcome amenities for VIP guests, etc.
Respond to requests from guest such as hotel information, transportation , restaurant, some destination to visit
Perform check-in and check-out procedures for individual guests and tour groups on Cloudbeds.
Check mail and reservations on system. Contact with sale department if reservation have problems.
Pick up and resolve the requirements from guest about the reservation
Upselling and room sales: Provide room sales advice to individual guests and tour groups.
Tour sales: Provide tour sales advice to guests interested in touring services.