Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Dưới 1 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá), Tiếng Trung (Trung bình)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
University Economics HCM
Hospitality Management - Đại học
2024 → 2026
Saigon Tourism Vocational College
Hospitality Management - Cao đẳng
2020 → 2023
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
upselling | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
Communication skill |
Kinh nghiệm làm việc
Thực tập sinh tại Caravelle Hotel
2/2023 → 5/2023 (2 tháng)
Hô Chí Minh
Check in & check out for guest on Opera. I have learnt a lot about the hospitality sector, including: knowledge, good behavior, attitude, legality and how to have an excellent appearance, nice conversation, issue solving in a positive approach, and so on, in a professional international environment
Receptionist/ Concierge tại Alagon D’antique Hotel
8/2023 → 4/2024 (8 tháng)
Vietnam
Customer service: Handle inquiries, address guest complaints, set up welcome amenities for VIP guests, etc. Respond to requests from guest such as hotel information, transportation , restaurant, some destination to visit Perform check-in and check-out procedures for individual guests and tour groups on Cloudbeds. Check mail and reservations on system. Contact with sale department if reservation have problems. Pick up and resolve the requirements from guest about the reservation Upselling and room sales: Provide room sales advice to individual guests and tour groups. Tour sales: Provide tour sales advice to guests interested in touring services.