Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Tống Ngọc Thiên Nhã

Tống Ngọc Thiên Nhã

Hồ sơ 5 sao vàng 417 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 25/11/2002, 22 tuổi

117/11 Bình Quới Thanh Đa quận Bình Thạnh

Cập nhật: 23/12/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Dưới 1 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá), Tiếng Trung (Trung bình)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Kinh doanh & tiếp thị, Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

I believe I am suitable for front office position because of my background in internships, study processes, part-time job and full time which have multitask in sale skill, customer service, upselling, good behavior and professional attitude .... . I am being active and keen to learn, etc., I can quickly adapted to environment’s hotel. It is my honour to join with your company.

Trình độ học vấn chuyên môn

University Economics HCM

Hospitality Management - Đại học

2024 → 2026

Saigon Tourism Vocational College

Hospitality Management - Cao đẳng

2020 → 2023

Kĩ năng

Tin học văn phòng
upselling
Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn
Communication skill

Kinh nghiệm làm việc

Thực tập sinh tại Caravelle Hotel

2/2023 → 5/2023 (2 tháng)

Hô Chí Minh

Check in & check out for guest on Opera. I have learnt a lot about the hospitality sector, including: knowledge, good behavior, attitude, legality and how to have an excellent appearance, nice conversation, issue solving in a positive approach, and so on, in a professional international environment

Receptionist/ Concierge tại Alagon D’antique Hotel

8/2023 → 4/2024 (8 tháng)

Vietnam

Customer service: Handle inquiries, address guest complaints, set up welcome amenities for VIP guests, etc. Respond to requests from guest such as hotel information, transportation , restaurant, some destination to visit Perform check-in and check-out procedures for individual guests and tour groups on Cloudbeds. Check mail and reservations on system. Contact with sale department if reservation have problems. Pick up and resolve the requirements from guest about the reservation Upselling and room sales: Provide room sales advice to individual guests and tour groups. Tour sales: Provide tour sales advice to guests interested in touring services.

Mong muốn về công việc

Mong muốn được làm việc ở khối tiền sảnh, tiếp xúc trực tiếp và phục vụ khách hàng

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo