
NGUYỄN MINH PHI
Assistant Restaurant Manager
Thông tin cá nhân
Họ và tên
NGUYỄN MINH PHI
Giới tính
Nam
Ngày sinh
27/08/1991
Địa chỉ
Kp2 , Thị Trấn Bến Lức , HUyện Bến Lức , Tỉnh Long An
Cập nhật
04/02/2025
Thông tin cơ bản
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Trợ lý, thư ký
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Tiếng Anh (Trung bình)
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Trung bình)
Công việc mong muốn
Mong muốn về công việc
With over 8 years of experience in the
retail and restaurant industry, I aspire to
fully utilize my skills and experiences in
my work while also learning new ones.
With my knowledge and experience in
customer care, I am to contribute to
providing the best service, ensuring that
customers have a wonderful experience
when visiting the restaurant. I am seeking
a stable, long-term position with
opportunities for advancement
Kỹ năng
-
- Có khả năng tổ chức, sắp xếp và quản lý điều hành. 80%
-
Làm việc tốt dưới áp lực 80%
-
⦁ Team Work. 80%
-
Office và các kỹ năng liên quan nghiệp vụ văn phòng 80%
-
kỹ năng lập kế hoạch, kiểm soát kế hoạch 80%
Học vấn - Chuyên môn
ĐẠI HỌC NÔNG LÂM THÀNH PHỐ HỒ CHÍ MINH
NUÔI TRỒNG THỦY SẢN - Đại học - 2009 - 2015
Kinh nghiệm làm việc
Assistant Restaurant Manager tại Công Ty Cổ Phần Trải Nghiệm Toàn Cầu (Global X)
Thành Phố Hồ Chí Minh - 12/2023 - Hiện tại
Staff Management and Training
Inventory and Asset Management
Operations Management
Reporting:
- Report on the restaurant's operational status and revenue.
- Periodically report on COLs (Cost of Labor) and COGs (Cost of Goods Sold) at the restaurant.
- Report and monitor indicators: electricity, water, and other incurred costs
STORE SUPERVISOR tại CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ THƯƠNG MẠI TỔNG HỢP WINCOMMERCE
Thành Phố Hồ Chí Minh - 12/2015 - 12/2023
* Human Resource Management: Proposing recruitment, hiring, training new employees,
scheduling work, and providing additional training in various operations.
* Management of Goods, Tools, and Equipment: Ordering goods, controlling inventory,
managing daily input and output of raw materials, ensuring quality for display and
processing, controlling business margins, monitoring stock levels, conducting monthly
inventory checks, and inspecting tools and equipment.
* Operations: Ensuring all positions are adequately staffed during shifts to maintain
stable operations.
* Operations: Ensuring all positions are adequately staffed during shifts, while upholding
food safety and hygiene standards.
* Reporting: Monitoring sales at various times to plan business strategies and meet
assigned targets, and preparing sales plans for seasonal periods throughout the year,
such as holidays and Tet.
* Coordination with Departments: Customer Service, Procurement, Accounting, and
Marketing.
* Achievements:
Maintained sales at 100% for three consecutive months.
Improved product quality and brand recognition