certy resume

Hoteljob.vn

NGUYỄN MINH PHI

NGUYỄN MINH PHI

Assistant Restaurant Manager

Thông tin cá nhân

Họ và tên

NGUYỄN MINH PHI

Giới tính

Nam

Ngày sinh

27/08/1991

Địa chỉ

Kp2 , Thị Trấn Bến Lức , HUyện Bến Lức , Tỉnh Long An

Cập nhật

04/02/2025

Trang cá nhân

Thông tin cơ bản

Kinh nghiệm làm việc

Từ 5 đến 10 năm

Vị trí

Trợ lý, thư ký

Mức lương mong muốn

12 - 20 triệu

Nơi mong muốn làm việc

Tiếng Anh (Trung bình)

Ngoại ngữ

Tiếng Anh (Trung bình)

Công việc mong muốn

Mong muốn về công việc

With over 8 years of experience in the
retail and restaurant industry, I aspire to
fully utilize my skills and experiences in
my work while also learning new ones.
With my knowledge and experience in
customer care, I am to contribute to
providing the best service, ensuring that
customers have a wonderful experience
when visiting the restaurant. I am seeking
a stable, long-term position with
opportunities for advancement

Kỹ năng

  • 80% Kỹ năng
    - Có khả năng tổ chức, sắp xếp và quản lý điều hành. 80%
  • 80% Kỹ năng
    Làm việc tốt dưới áp lực 80%
  • 80% Kỹ năng
    ⦁ Team Work. 80%
  • 80% Kỹ năng
    Office và các kỹ năng liên quan nghiệp vụ văn phòng 80%
  • 80% Kỹ năng
    kỹ năng lập kế hoạch, kiểm soát kế hoạch 80%

Học vấn - Chuyên môn

ĐẠI HỌC NÔNG LÂM THÀNH PHỐ HỒ CHÍ MINH

NUÔI TRỒNG THỦY SẢN - Đại học - 2009 - 2015

Kinh nghiệm làm việc

Assistant Restaurant Manager tại Công Ty Cổ Phần Trải Nghiệm Toàn Cầu (Global X)

Thành Phố Hồ Chí Minh - 12/2023 - Hiện tại

Staff Management and Training
Inventory and Asset Management
Operations Management
Reporting:
- Report on the restaurant's operational status and revenue.
- Periodically report on COLs (Cost of Labor) and COGs (Cost of Goods Sold) at the restaurant.
- Report and monitor indicators: electricity, water, and other incurred costs

STORE SUPERVISOR tại CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ THƯƠNG MẠI TỔNG HỢP WINCOMMERCE

Thành Phố Hồ Chí Minh - 12/2015 - 12/2023

* Human Resource Management: Proposing recruitment, hiring, training new employees,
scheduling work, and providing additional training in various operations.
* Management of Goods, Tools, and Equipment: Ordering goods, controlling inventory,
managing daily input and output of raw materials, ensuring quality for display and
processing, controlling business margins, monitoring stock levels, conducting monthly
inventory checks, and inspecting tools and equipment.
* Operations: Ensuring all positions are adequately staffed during shifts to maintain
stable operations.
* Operations: Ensuring all positions are adequately staffed during shifts, while upholding
food safety and hygiene standards.
* Reporting: Monitoring sales at various times to plan business strategies and meet
assigned targets, and preparing sales plans for seasonal periods throughout the year,
such as holidays and Tet.
* Coordination with Departments: Customer Service, Procurement, Accounting, and
Marketing.
* Achievements:
Maintained sales at 100% for three consecutive months.
Improved product quality and brand recognition

Thông tin tham khảo

Hình ảnh

Thank You!